חהחה אני הגעתי לפורום הזה

חהחה אני הגעתי לפורום הזה

כן כן יש ממה לפחד במיוחד מהעובדה שגם בנימינה (עומרי הלבן) וגם אני נמצאים פה אז ראיתי שקשקשתם בשכל אחד לשני על כמה גרעינים לא משמעותיים שהולכים להפיל את המחוזות שבהם יקמנרו אבל לא התדיינתם על גרעין בחרת הגרעין הגדול, האיכותי, עם האנשים היפים(אהמאהמאניאהמאהמ),הכשרוני(אהמאהמשובאניאהמאהמ), וכל שאר הדברים שלכם חסר... הגרעין הוא באמת הצלחה בגלל העובדה ששרגא נמצאת בו וגם בגלל שמנדריק ערד רמות ורמתיו אבל עדיין... חוץ מיזה שרק השם של הגרעין שלנו באמת לא עושה לי רצון עז לשלשל את עצמי למוות - גרעין בבית בעע!!!! רקיע בעעע 2X !!!! בהקיץ בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!1 אז בקיצור תתחילו לפרסם את גרעין בחרת אצלכם בקינים תראו איזה מהומה ומלחמה הולכת להיות בסוף שנה הבאה כשכולם ירצו אותנו ואותכם לא *עכשיו שמשהו יסביר לי איך לעזאזל עושים את החתימה הזאת בסוף של כל שרשור :) אל תקחו ללב את זה שאתם בסך הכל מגרעין אחר תתנחמו בעובדה שיכול להיות שנקמנר אצלכםP:
 

Gadook

New member
שחורי,

מה, עכשיו יש לכם גרעין אז אתם עושים מזה סיפור גדול? שרגא
... למה ציפיתי.. (
, אתה יודע שאני אוהבת אותך..)
 

מ ח ו ש

New member
חחחחחחחחחח

לא ידעתי שיש לי אנשים כ"כ מצחיקים בגרעין..:) זה עוד אני אדע בל"ג בעומר או ב-1 במאי.. נפגש כבר! משה,קן ערד:)
 
איזה מוזר לדעת ששניכם פה!כנסו

דרך אגב זאת רקפת מהסמינר (לשחור)-חברה של נועה ברומר (וללבן)מהחוג שלך מהמששים... יייייאאאאללללהההה שכבת י"א השתלטות על הפורום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Chen7r

New member
עמרי! להירגע!

אני מבקשת לא ללכלך על גרעין בהקיץ,במיוחד בגלל שגילה נמצאים בו! [=
 

y a m i girl

New member
שחורי|מדוזה|../images/Emo82.gif

תפסיק להיות כזה אומו. השם הזה לא משו
כפרה עליך
אבל החתימה שלך... XD פפא ליאון אכן סמל מין^^
 

Chen7r

New member
הגרעין שלנו לא צריך שום מהפכה

אם כבר גרעין שצריך מהפכה זה הגרעין שלך-כי בחירה מתבצעת כל הזמן ולא רק בעבר [=
 

MnIkAiSc

New member
נכון, אבל...

"הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם, אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ--הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים--לְמַעַן תִּחְיֶה, אַתָּה וְזַרְעֶךָ" (דברים פרק ל' פס' יט) המשמעות של הבחירה כאן היא לא בעבר, למרות הכל.
 
למעלה