חד הורית או לא
אילולא אילוצי חוקיות בארה"ב לא היינו נישאים על הנייר אף פעם. מכיוון שרציתי לנסוע עם בן זוגי לתקופה של שנתיים, נישאנו שם והוצאנו לו גרין קארד. פה אף פעם לא הצהרנו על נישואינו ואיננו מעוניינים עקב סיבות דתיות ואידאולוגיות. השאלה - מה הסטטוס שלנו במידה ויהיה לנו ילד משותף? האם אני נחשבת כחד הורית? מה ההגדרה לכך?
אילולא אילוצי חוקיות בארה"ב לא היינו נישאים על הנייר אף פעם. מכיוון שרציתי לנסוע עם בן זוגי לתקופה של שנתיים, נישאנו שם והוצאנו לו גרין קארד. פה אף פעם לא הצהרנו על נישואינו ואיננו מעוניינים עקב סיבות דתיות ואידאולוגיות. השאלה - מה הסטטוס שלנו במידה ויהיה לנו ילד משותף? האם אני נחשבת כחד הורית? מה ההגדרה לכך?