"חד גדיא" בלאדינו

"חד גדיא" בלאדינו

שלום לכולם, בפסח האחרון, שודרה תכנית טלוויזיה עם יהורם גאון, ושם הוא שר שירי ילדות בלאדינו. בין היתר, הוא שר את השיר "חד גדיא", בביצוע שמצא חן בעיני. אני מבקש את עזרתכם במציאת מילות השיר. חיפשתי וחיפשתי, אך לבסוף מצאתי את מילות השיר בגרסא האיטלקית....
תודה רבה מראש, דאנטה
 

Sarika

New member
דאנטה, ברוך הבא ../images/Emo140.gif

לבקשתך אני מצרפת קובץ עם השיר "חד גדיא" בלאדינו.
 

אסטרלו

New member
../images/Emo24.gifסתםםםםםםםםםם

מריאי דל פתגם קה לה דאטס. אס ג'וסטו- דה אספואס דה פורים,פלאטיקוס
 

Sarika

New member
דאנטה, בבקשתך הזכרת לי פתגם -

דיספואיס די פורים פלאטיקוס הפירוש המילולי - אחרי פורים משלוח מנות. הכוונה - דבר שלא בעתו הוא מטבע הדברים, כמשלוח מנות אחרי פורים. ואתה בקשת בחג שבועות שיר ששרים בפסח
 
תודה רבה! (איך אומרים זאת בלאדינו?)

SARIKA, תודה רבה לך על מילות השיר! היות ואני לא יודע לאדינו, ארשה לעצמי להודות לך בלאטינית: maxima tibi gratia! ("תודה לך מאוד") דאנטה
 
למעלה