"חד גדיא" בלאדינו
שלום לכולם, בפסח האחרון, שודרה תכנית טלוויזיה עם יהורם גאון, ושם הוא שר שירי ילדות בלאדינו. בין היתר, הוא שר את השיר "חד גדיא", בביצוע שמצא חן בעיני. אני מבקש את עזרתכם במציאת מילות השיר. חיפשתי וחיפשתי, אך לבסוף מצאתי את מילות השיר בגרסא האיטלקית....
תודה רבה מראש, דאנטה
שלום לכולם, בפסח האחרון, שודרה תכנית טלוויזיה עם יהורם גאון, ושם הוא שר שירי ילדות בלאדינו. בין היתר, הוא שר את השיר "חד גדיא", בביצוע שמצא חן בעיני. אני מבקש את עזרתכם במציאת מילות השיר. חיפשתי וחיפשתי, אך לבסוף מצאתי את מילות השיר בגרסא האיטלקית....