חדש :)

eVeR WiSH

New member
חדש :)

היי קוראים לי מארק ואני מקרית ביאליק ובזמן האחרון מכור לביליארד מקווה להשתלב נ.ב יש פה אנשים שמשקים בצומת קרית אתא לפעמים?
 

thewierdo

New member
ברוך הבא!

בן כמה אתה? כמה זמן משחק? 8 בול? 9 בול? ספר אחי.....
 

Anin17

New member
ברוך הבא!

מאיזה גיל אתה משחק? כמה פעמים אתה משחק בשבוע? מה הרמה שלך? כמו שכתבו לך כבר, ספר....
 

eVeR WiSH

New member
אני מתחיל

בן 16 משחק כחצי שנה פעמים בשבוע בזמן האחרון משתעמם כי רוב האנשים דיי גרועים ולא ממש רצינים אז ואין אם מי להתקדם
 

eVeR WiSH

New member
נצל"ש

בקרוב אני יהיה בתל אביב לכמה זמן...מישהו יכול להגיד לי איך להגיע למועדון "קיוז" מדיזינגוף סנטר או להגיד לי איזה מקומות מפורסמים יש בקירוב למקום הזה
 
למעלה