חדש

אוש7יתי

New member
חדש../images/Emo70.gif

מבית היוצר של "אוש7יתי מישחקים בע"מ".... והפעם................................................................ מצא את ההבדלים
חחחחח הפעם אתם צריכים למצוא את ההבדלים בין שתי התמונות של נוסבי
תסמנו את ההבדלים על התמונה השמאלית......ואם מישו צריך הסבר על עוד משו רק שיגיד
יש את רוב ההסבר על התמונה עצמה..... ולחכמולוגים שבינכם-לא,זה לא נחשב שיש בתמונה הימינית למטה "הוכן על ידי אוש7יתי" ובשנייה לא..... בהצלחה
נ.ב- האיכות יצאה זוועה ביגלל שרק ככה זה היה עולה..... צטערת...
 

NimaZ

New member
הנה...

מצאתי שלוש.: הטבעת הטלוויזיה החולצה משעמם ליייייייייייייייי
 

אסִי

New member
בנוסף לכל מה שאמרתם...

מצאתי גם על האוזן הימנית של אבי נוסבאום.
 

NimaZ

New member
חדש../images/Emo70.gif

מבית היוצר של "חיקויים של משחקים של אושריתי בע"מ"... והפעם... חיקוי עלוב של המשחק 'מצא את ההבדלים' של אושרית! הפעם אתם צריכים למצוא את ההבדלים בין שתי התמונות של יוסי וטירן
ואם מישו צריך הסבר על עוד משו רק שיגיד
יש את רוב ההסבר על התמונה עצמה..... בהצלחה
נ.ב- האיכות יצאה זוועה ביגלל שרק ככה זה היה עולה..... צטערת... אה ועוד משו: יש אמ...נדמה לי 6 הבדלים אלא אם כםן אני שוכחת משו... ודווקא יצא לי דיי טוב.
 

NimaZ

New member
תפתרו!!! ../images/Emo10.gif

איי קלאון יו לאף
אתם יודעים שזאת אסנת מהאדמיה שעושה את זה?
 

NimaZ

New member
אז תלחצי...

על האדום הזה שכתוב ליד הנושא של ההודעה.
 

DAND00SHY

New member
אני...

אני לא מאמינה!!! את חתכת לנוסבי את האוזן הימנית!?!?!?!?!?!?!
...לא מתאים לא הסגנון החתוך
!!! נראה לי שמאז שרוני עזבה החירפון השתלט! וגם יש לי הרגשה ושאחרי שהיא תחזור אז הוא לא יגמר...חחח...יי
 
למעלה