חדש פה!

Elpar

New member
אני לא קטין!

טכנית כן... וזאת "הצעה וירטואלית חסרת משמעות שלא תצא לפועל בטח", להבדיל מהצעה מגונה...
 

DanaValo

New member
אמג.

אתה זכר? אחד כזה אמיתי? עם שטרונגל וכל הציוד? [
] האמ ברוך הבא, אני דנה. ובאמת HIM זו להקה שליטה
האמ, ספר קצת עליך. [ועל איך אתה נראה XD] 3> האמ, טוב. ביי.
 

milkshakit

New member
שלום שלום../images/Emo6.gif

סוף סוף בן... אבל מן הסתם כמו המסורת בפורום, אתה תיעלם אה?
מקווה שלא. אניוואי, היי לך, אני קארין ואני אוווווווווהבת את HIM
ואהמ - שרשור של רקעים, לבחירתך.. היישר מהטאגליינס (ידעתי שזה יהיה שימושי מתישהו
) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1470&msgid=83887005 תספר עוד על עצמך (כמו שכולם כבר ביקשו)
 

bitter end

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif אבל משהו אומר לי

שכבר מאוחר מדי.. X.X
 
למעלה