אני לא קטין! טכנית כן... וזאת "הצעה וירטואלית חסרת משמעות שלא תצא לפועל בטח", להבדיל מהצעה מגונה...
E Elpar New member 5/11/06 #40 אני לא קטין! טכנית כן... וזאת "הצעה וירטואלית חסרת משמעות שלא תצא לפועל בטח", להבדיל מהצעה מגונה...
פ פונצית גירל האמיתית New member 5/11/06 #41 ../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif מה נסגר עם ההורמונים?
פ פונצית גירל האמיתית New member 3/11/06 #7 חחח ברוך הבא../images/Emo24.gif איך קוראים לך? בן כמה? שיר אהוב של HIM? ספר לנו קצת על עצמך :]
D DanaValo New member 3/11/06 #12 אמג. אתה זכר? אחד כזה אמיתי? עם שטרונגל וכל הציוד? [ ] האמ ברוך הבא, אני דנה. ובאמת HIM זו להקה שליטה האמ, ספר קצת עליך. [ועל איך אתה נראה XD] 3> האמ, טוב. ביי.
אמג. אתה זכר? אחד כזה אמיתי? עם שטרונגל וכל הציוד? [ ] האמ ברוך הבא, אני דנה. ובאמת HIM זו להקה שליטה האמ, ספר קצת עליך. [ועל איך אתה נראה XD] 3> האמ, טוב. ביי.
M milkshakit New member 3/11/06 #15 שלום שלום../images/Emo6.gif סוף סוף בן... אבל מן הסתם כמו המסורת בפורום, אתה תיעלם אה? מקווה שלא. אניוואי, היי לך, אני קארין ואני אוווווווווהבת את HIM ואהמ - שרשור של רקעים, לבחירתך.. היישר מהטאגליינס (ידעתי שזה יהיה שימושי מתישהו ) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1470&msgid=83887005 תספר עוד על עצמך (כמו שכולם כבר ביקשו)
שלום שלום../images/Emo6.gif סוף סוף בן... אבל מן הסתם כמו המסורת בפורום, אתה תיעלם אה? מקווה שלא. אניוואי, היי לך, אני קארין ואני אוווווווווהבת את HIM ואהמ - שרשור של רקעים, לבחירתך.. היישר מהטאגליינס (ידעתי שזה יהיה שימושי מתישהו ) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1470&msgid=83887005 תספר עוד על עצמך (כמו שכולם כבר ביקשו)
S S u p e r S h e e p New member 4/11/06 #29 ../images/Emo45.gif../images/Emo12.gif ../images/Emo163.gif תרגיעו את ההורמונים, נשים!
פ פונצית גירל האמיתית New member 4/11/06 #30 ../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif
B bitter end New member 4/11/06 #36 ../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif אבל משהו אומר לי שכבר מאוחר מדי.. X.X