חדש פה

Big Tuna

New member
חדש פה

מה קורה כולם, איזה רעיון גדול זה לעשות פורום פוטבול אני נכנסתי לקטע של הפוטבול לפני 3 שנים בערך, ומאז אני מכור. עברתי קצת בהודעות בפורום, ואתם יכולים להסביר לי עוד על המשחקים שלכם בספורטק - אולי אני יצטרף (אני בן 17, יש מצב שאני ישתלב?) גם כן אני רוצה להצטרף לפרוייקט של הפורום, ולכתוב על דאלאס אם היא פנוייה שתהיה לכולנו אחלה עונה, ומקווה שתעזרו לי
 

lambdeus

New member
תפאדל. תבוא למשחקים.

כל יום שישי בשעה 11:30. כדאי להגיע קצת יותר מוקדם כדי להשתתף באימון טכניקות משחק בסיסיות שיתחיל ב-11.
 

Big Tuna

New member
תנו לי קצת עוד מידע על המשחקים שלכם

כמה משחקים, בני כמה, וגם איפה זה בדיוק? תסבירו לי כמה שיותר ואני אנסה לבוא ביום שישי
 

uri32h

New member
משחקי יום שישי

כרגע אנחנו בסוף עונת משחקים, כמובן שזה לא סיום רשמי אלא פשוט חם אז יש הרבה שלא באים. אנחנו בד"כ16-20 שחקנים כל יום שישי בגיל 17-33 [רביב אתה באמת בן 33?] משחק חברי שבימים אלו מתארגן לכדי ליגת פוטבול ישראלי . עד כה לא שיחקנו עם ציוד [למעט חלקנו עם מגיני שיניים ומגיני ברכיים אבל ללא חובה] אבל אנחנו מתארגנים לקנייה של ציוד מלא ובהמשך תהיה חלוקה רשמית ל4 קבוצות 2 מחיפה ו2 מת"א .מי שרוצה מוזמן להצטרף למשחקים החבריים בימי שישי בת"א ,או בשבת בחיפ]ה, בהמשך אנחנו התחלנו להתאמן על טכניקות בסיסיות ועל טכניקות של קבוצה אז כדי לבוא להתרשם ואם רוצים אז ניתן גם להצטרף לקבוצות
 

Yo-man

New member
דאלאס שלך + עדכון לגבי הפרויקט

ההודעה המלאה לגבי הפרויקט נמצאת בלינק הזה. אלה הכותבים שיש לנו עד עכשיו: RESHEFGARCIA - אינדיאנפוליס, סן פרנסיסקו OFRIBECKER - קרוליינה, ג'קסונוויל (כתבה על ג'קסונוויל כבר פורסמה) FOOTBALL ALL THE WAY - ניו יורק ג'ייאנטס (כתבה על הג'יינטס כבר פורסמה) LUCKY SOB - גרין ביי פאקרס AMIR BA - מיאמי דולפינס עופר 49 - אוקלנד ריידרס JAKE THE SNAKE - דנבר ברונקוס H20KNICK - ניו יורק ג'טס CKYEN1 - פילדלפיה (הצטרף השבוע לרשימת הכותבים) Big Tuna - דאלאס קאובויז (הצטרף עכשיו
) זה משאיר 20 קבוצות שלא מצאתי מי שיכתוב עליהן. אני אשתדל לכסות כמה שאני יכול בעצמי, אבל אשמח למתנדבים נוספים שמוכנים לכתוב (אני יכול לתת תמיכה למי שרוצה). מי שרוצה לדעת איך הכתבות האלה צריכות להראות בסוף, עדיף שיכנס לספריית המאמרים ויקרא את המאמרים שנכתבו על ג'קסונוויל והג'יינטס. יישר כוח
 

Yo-man

New member
מצויין ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

חברים, זה מעולה אבל אני רוצה עוד. אני מזכיר - מדובר בפעם ראשונה שנעשה כזה פרויקט בעברית, ואני אשמח שיהיו לפרויקט הזה כמה שיותר שותפים.
 

ESPN

New member
Yo-man, נראה לי ששכחת אותי...

אני עובדת על ניו אינגלנד ...
 

koroo

New member
סקירת קבוצות

אני לא יודע אם מישהו שם לב אבל במדור ספורט של YNET יש סקירה די רצינית של כל קבוצה לקראת העונה הקרבה. סטילרס בנגאלס שאר הקבוצות כאן קישור
 

Yo-man

New member
../images/Emo124.gif מסתבר שב-Ynet השיגו אותנו

הסגנון שלהם שונה משלנו, אבל הם הוציאו השבוע סקירה על 11 קבוצות בליגה, ובטח ימשיכו עם שאר הקבוצות בשבוע הבא. די מבאס. אפשר לראות כאן מה מביא החיפוש "NFL - כתבות באתר" של Ynet. מה אתם אומרים - יש טעם להמשיך עם הפרויקט ??
 
בטח להמשיך!!! YNET סוקרים רק

את העונה הקרובה. המאמרים שלנו אמורים לספר על הקבוצות מאז היווסדן. חוצמזה כאן זה משהו שלנו שאנחנו יצרנו. לאורך זמן, הפורום שלנו יתפתח וייגדל ויעזור שיהיו לנו את הכתבות האלו. אנשים ייגלו שהפורום הזה הוא בית ספר לפוטבול, מקום אחד שבו מרוכז המון מידע (ובעברית). כשיש מקום כזה, מי ירצה ללכת ולחפש משהו ב-YNET. מסקנה- ממשיכים. יאללה חברה, להזדרז ולכתוב.
 

ofribecker

New member
גם אני בעד להמשיך

בטח ובטח אחרי ששלחתי כבר את הכתבה השניה שלי, על קרולינה, אתמול, ובכך בערך סיימתי את חובותי לבורא עולם (או אולי בעצם לבורא הפורום).
 

gadotmi

New member
להמשיך

הסקירה ב YNET מצויינת, אין ספק. כתוב מי עזב ומי הצטרף לכל קבוצה היכן החוזקות ומהן החולשות וזה מצויין. יחד עם זאת, כפי שציינו האחרים בתגובה לשאלתו של יורם, הסקירה כאן מיועדת לתת תמונה הסטורית של הקבוצות כדי לתת לנו רקע על העבר המפואר והשמות הגדולים שהיו בקבוצות השונות במהלך השנים, באילו תארים זכתה כל קבוצה, על האוהדים וכדומה. האמת היא שזה ממש לא יפה מצידי שאני כותב את המילים הללו (בתור אחד שלא תרם יותר מידי לפרויקט הזה), אבל אולי אצליח לשנס מתניים ולקדם את המידע על קבוצה או שתיים (למי שמכיר אותי, לא יתפלא אם יהיו אלו קבוצות מאזור צפון קליפורניה...). אני גם חושב שזו לא תהיה חוצפה גדולה מידי אם נוסיף קישור בסקירות אצלנו לסקירה המקבילה של אותה הקבוצה ב YNET..., כדי להשלים את התמונה...
 

uri32h

New member
אל תתבייש

תגיע לספורטק ביום שישי ב11:30 ותנסה להשתלב. יהיה בסדר אל תדאג
 
למעלה