חדש פה
מה קורה כולם, איזה רעיון גדול זה לעשות פורום פוטבול אני נכנסתי לקטע של הפוטבול לפני 3 שנים בערך, ומאז אני מכור. עברתי קצת בהודעות בפורום, ואתם יכולים להסביר לי עוד על המשחקים שלכם בספורטק - אולי אני יצטרף (אני בן 17, יש מצב שאני ישתלב?) גם כן אני רוצה להצטרף לפרוייקט של הפורום, ולכתוב על דאלאס אם היא פנוייה שתהיה לכולנו אחלה עונה, ומקווה שתעזרו לי
מה קורה כולם, איזה רעיון גדול זה לעשות פורום פוטבול אני נכנסתי לקטע של הפוטבול לפני 3 שנים בערך, ומאז אני מכור. עברתי קצת בהודעות בפורום, ואתם יכולים להסביר לי עוד על המשחקים שלכם בספורטק - אולי אני יצטרף (אני בן 17, יש מצב שאני ישתלב?) גם כן אני רוצה להצטרף לפרוייקט של הפורום, ולכתוב על דאלאס אם היא פנוייה שתהיה לכולנו אחלה עונה, ומקווה שתעזרו לי