נעים להכיר ניר f3
S spongbob New member 30/7/09 #22 ../images/Emo110.gifבשעה טובה באמת... נזכרת שיש פורום מאחורי כל המשפחה בברה? F3 אני איציק אם אתה לא יודע
../images/Emo110.gifבשעה טובה באמת... נזכרת שיש פורום מאחורי כל המשפחה בברה? F3 אני איציק אם אתה לא יודע
ו ווינגז New member 30/7/09 #23 ברוך הבא, רון ../images/Emo13.gif אני יעל, משחקת בקלריקית ברמה 63, וגם אני בברה (דיברנו כמה פעמים ). טוב לראות שהצטרפת, השתלבות נעימה!
ברוך הבא, רון ../images/Emo13.gif אני יעל, משחקת בקלריקית ברמה 63, וגם אני בברה (דיברנו כמה פעמים ). טוב לראות שהצטרפת, השתלבות נעימה!