חדש פה.

spongbob

New member
../images/Emo110.gifבשעה טובה באמת...

נזכרת שיש פורום מאחורי כל המשפחה בברה? F3 אני איציק אם אתה לא יודע
 

ווינגז

New member
ברוך הבא, רון ../images/Emo13.gif

אני יעל, משחקת בקלריקית ברמה 63, וגם אני בברה (דיברנו כמה פעמים
). טוב לראות שהצטרפת, השתלבות נעימה!
 
למעלה