חדש פה + משהו קטן
שלום קוראים לי אורי ואני קראתי את כל ספרי הארי פוטר בעברית ובאנגלית מספר פעמים. למי שלא מכיר את האתר הזה הוא אתר של סרטוני ומשחקי פלאש ויש שם קטגוריה של הארי פוטר. http://www.newgrounds.com/collection/harrypotter.html
שלום קוראים לי אורי ואני קראתי את כל ספרי הארי פוטר בעברית ובאנגלית מספר פעמים. למי שלא מכיר את האתר הזה הוא אתר של סרטוני ומשחקי פלאש ויש שם קטגוריה של הארי פוטר. http://www.newgrounds.com/collection/harrypotter.html