חדש עם בעיה....
שלום לכולם!!! לי קוראים רועי ואני חדש פה
יש לי בעיה די רצינית שאני תקוע איתה די הרבה זמן ואני מקווה שמישהו יעזור לי סוף סוף!!!! אז ככה בכיתה י"א התחלתי עם מישהי מהשכבה שלי דרך האיסיקיו אבל תוך שלושה חודשים הקשר ניתק כי היא אף פעם לא יזמה שיחה ועד היום (י"ב) לא דיברתי איתה ב"מציאות". אמממ.. הקשר באיסיקיו היה אחלה כזה (טוב... האמת אני לא זוכר כבר) והאמת שבמשך שנתיים אנחנו מסתכלים הרבה אחד על השני (ויצא לי לתפוס אותה מציצה לעברי כבר כמה פעמים). אז השאלה היא איך אני יכול לדבר איתה בשקט (היא תמידדדדדדדדד עם חברות שלה) כי חוץ מביה"ס לא יוצא לי לראות אותה ואין מצב שאני אזום שיחה! אז איך לגרום לה לדבר איתי? ולדעתכם זה שהיא מסתכלת המון לעברי (ולא... זה לא נדמה לי) מה זה אומר? היא מחבבת אותי או סתם סקרנית מהיצור המוזר ששלח לה הודעות ולא דיבר איתה עדין?
שלום לכולם!!! לי קוראים רועי ואני חדש פה