הרוכב לאוטובוסים1
Well-known member
נצל"ש שימוש במכשירי טעינה על האוטובוס של מטרופולין
אתמול, כרגיל, התחיל חודש חדש בלי ששמתי לב, (יש לי קורא כרטיסים בבית) מאחר והנייד שלי בלי NFC, אני כבר רגיל שאני משלם על הנסיעה הראשונה בחודש בערך צבור וזה מה שמזכיר לי... ואז אני טוען בחנות ליד המשרד.
אבל אתמול עליתי על 502. (עכשיו אין שם בכלל קופת נהג, רק ולידטורים ומכונת קניה/טעינה). רגע לפני שהנחתי את הרב קו על הולידטור נזכרתי במכונת טעינה.
הופתעתי כמה שזה היה נוח, עד לתחנה הבאה כבר הספקתי לטעון חופשי חודשי (לשלם באשראי), לתקף ולשבת. והכוך שבו תקעו את המכונה מאד עוזר לתחושת היציבות שלי כנוסע בזמן שאני מתעסק עם המכונה.
הערה: זה היה לי נוח כי האופציה הראשונה היא חידוש החופשי חודשי שהיה לי, אני מניח שחיפוש חוזה לא רגיל או קניית כרטיס בודד במזומן קצת פחות נוחים...
נצל"ש שימוש במכשירי טעינה על האוטובוס של מטרופוליןנשמע לי מסובך מדי לעצירת ביניים.
מרכז ירושלים מאד נגיש בתח"צ ולא צריך "אמצעי לא תח"צי" כדי לבקר בו. יש יעד פרברי בעיר שנבקר בו ואז נמשיך בנסיעה. אם נסיעה עם נוף חומות העיר העתיקה תספיק אז לא נעצור. כולנו היינו בעיר בשנה-שנתיים האחרונים אז זה לא כזה קריטי אבל אם נחליט שחייבים לעצור אז אני חושב שחנייה במרכז העיר עדיפה מכל הסיבוך שתואר פה.
אתמול, כרגיל, התחיל חודש חדש בלי ששמתי לב, (יש לי קורא כרטיסים בבית) מאחר והנייד שלי בלי NFC, אני כבר רגיל שאני משלם על הנסיעה הראשונה בחודש בערך צבור וזה מה שמזכיר לי... ואז אני טוען בחנות ליד המשרד.
אבל אתמול עליתי על 502. (עכשיו אין שם בכלל קופת נהג, רק ולידטורים ומכונת קניה/טעינה). רגע לפני שהנחתי את הרב קו על הולידטור נזכרתי במכונת טעינה.
הופתעתי כמה שזה היה נוח, עד לתחנה הבאה כבר הספקתי לטעון חופשי חודשי (לשלם באשראי), לתקף ולשבת. והכוך שבו תקעו את המכונה מאד עוזר לתחושת היציבות שלי כנוסע בזמן שאני מתעסק עם המכונה.
הערה: זה היה לי נוח כי האופציה הראשונה היא חידוש החופשי חודשי שהיה לי, אני מניח שחיפוש חוזה לא רגיל או קניית כרטיס בודד במזומן קצת פחות נוחים...