פעם 391 היה מצפה רמון - תל אביבחדש מאגד קו 391.
מי אילת ואשדוד ועד אשקלון כתובת אינטרנט
הוא לא היה ב"ש-אילת דרך הגבול המערביפעם 391 היה מצפה רמון - תל אביב
נסיעה בבוקר ממצפה רמון , נסיעה מת"א בשעה 14:45.
391 התחיל כקו ת"א-אילת דרך מצפה רמון, כאשרפעם 391 היה מצפה רמון - תל אביב
נסיעה בבוקר ממצפה רמון , נסיעה מת"א בשעה 14:45.
קרוב לוודאי שהוא פשוט שונה ל392...391 התחיל כקו ת"א-אילת דרך מצפה רמון, כאשר
כביש הערבה לא היה קיים במתכונתו הנוכחית. כאשר נפתח כביש הערבה והופעלו קווים 393/394 נעשה קו 391 מיותר וקוצר עד מצפה רמון, וברבות הימים בוטל לחלוטין
הכי קרוב אליו הוא 395קרוב לוודאי שהוא פשוט שונה ל392...
אגד אינו שירות הסעות של הצבאהכי קרוב אליו הוא 395-->
הקווים האלה מספקים לרוב את הביקוש לבסיסי הנגב ומהם. 395 - מתל אביב עד מחנה סיירים (30 דקות מאילת), אוטובוס בודד ביוםראשון בבוקר. ממחנה סיירים אל ת"א אוטובוס בודד ביום חמישי. 392 סיפק את הביקוש (אילת - ב"ש דרך מ. רמון) ופועל בתדירות של 5 אוטובוסים מאילת ביום, ו4 פעמים ביום מב"ש. 382 פועל בדומה ל- 395 עד סיירים רק היציאה היא מב"ש וחזרה אליה.פועל בימים ראשון ושני, וחמישי. אגב 391 במתכונותו הנוכחית אינו חדש, הוא אוטובוס קיץ ( יולי - אוגוסט) של אגד שנועד לענות על הביקוש הרב בעונה זאת.
הקווים שצוינו משרתים הרבה ארחים שגרים באזוראגד אינו שירות הסעות של הצבא
ישנם קוים מסויימים שמרגישים ממש שאגד הוא שירות הסעות של הצבא, קוים שאולי נוסעים לאיזה 3-4 יישובי-ספר שכוחי-אל, אבל עדיין ב99% של המקרים לא תמצא שם אפילו אזרח אחד (שגם הוא בטח נוסע למילואים בבסיס). לדעתי קווים יעודיים אלה (כמו למשל ב"ש-צאלים) צה"ל צריך לממן בנוסף להסדר הכללי שיש למשרד הבטחון עם חברות האוטובוסים לנסיעות חינם של חיילים. אין סיבה שקווים אלו יסובסדו ע"ח קידום פרוייקטים תחבורתיים אחרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.