חדש חדש...

kiticat

New member
חדש חדש...

נקנה בדיוטי פירי. המבריק בשפורפת עם נצנצים אולטרה. ועוד מבריק רגיל בצבע פנינה. לא ליום יום. הוא ממש מתאים למסיבה. עכשיו. עדין לא קנו ליום ההולדת כלום. וחשבתי על סט איפור בצורה של המזוודה. אז יש לי שתי כיוונים, זה של ג´ייד- קופסא אדומה. או זה של קסטרו- קופסא לבנה. איזה לדעתכם יותר יפה?
 
אני חושבת שהרבה יותר עדיף לך

לקנות את המזוודה הלבנה של קאסטרו! לי יש אותה והיא בסדר גמור אני מרוצה ממנה... ולדודה שלי יש את של ג´אד בקופסא האדומה והיא אומרת שהיא בכלל לא מרוצה ממנה, ויש בה גם פחות דברים. וחוץ מזה שבמזוודה של קאסטרו יש גם יותר דברים והמזוודה עצמה יותר יפה לפי דעתי, היא באה עם ידית כזאת שאת יכולה ללכת איתה מגניבה כזאת.. מומלץ!
 

kiticat

New member
גם זו של ג´ייד באה בתור מזוודה.

וגם לפנינה יש אותו דבר. זה בעיקרון אותה צורה, אותו מקום לאיפור. אם יש 60 צלליות, אז בכולם. זה פשוט אותה תבנית. זה פשוט חברה ואיפור עצמו ששונה. אבל נראה לי שאני אלך על הקסטרו. הצלליות עדינות וסבירות ובהירות- לא דראג קווין, וגם כל השאר- מסקרה, עיפרון, שפתונים, מבריקים, יפים, חדשניים ואחלה. יופי. אז אחרי שאני אשונרר 700 שקל לבגדים. אני אבקש את המתנה שלי באיחור רב. ואחרי זה אני אבקש דמי כיס שהצטברו מינוס דברים שאבא קנה בחו"ל. בקיצור, חגיגה...
 
תתחדשי בובה../images/Emo13.gifואל תשכחי שאת גם

רצית לקנות מאתיים זוגות נעליים!!!!!!שכחת
 

kiticat

New member
אז ככה.

האיפור מתנה. מאימא נגייס 700 שקל. וחוב של ההורים כלפיי מסתכם ב... הרבה. לוקחים מאה מזה לבגדים. ושתי זוגות נעליים אני ארכוש בחודש הקרוב, עד מאתיים שקל. את השאר- בצד.
 
למעלה