חדש חדש...
נקנה בדיוטי פירי. המבריק בשפורפת עם נצנצים אולטרה. ועוד מבריק רגיל בצבע פנינה. לא ליום יום. הוא ממש מתאים למסיבה. עכשיו. עדין לא קנו ליום ההולדת כלום. וחשבתי על סט איפור בצורה של המזוודה. אז יש לי שתי כיוונים, זה של ג´ייד- קופסא אדומה. או זה של קסטרו- קופסא לבנה. איזה לדעתכם יותר יפה?
נקנה בדיוטי פירי. המבריק בשפורפת עם נצנצים אולטרה. ועוד מבריק רגיל בצבע פנינה. לא ליום יום. הוא ממש מתאים למסיבה. עכשיו. עדין לא קנו ליום ההולדת כלום. וחשבתי על סט איפור בצורה של המזוודה. אז יש לי שתי כיוונים, זה של ג´ייד- קופסא אדומה. או זה של קסטרו- קופסא לבנה. איזה לדעתכם יותר יפה?