חדש בפורום !

משה XMan

New member
חדש בפורום !

שלום לכולם..! אני מעריץ שרוף של המומינים..! אף פעם לא דיברתי על זה עם חבר שלי..רק אתמול לאחר שראיתי כמה פרקים ברשת..אז הוא סיפר לי על הקטע של סנופקין שהוא חלם הכל..ואני עד עכשיו אומר לו שזה סתם שמועות..וראיתי שגם עשיתם מאמר שמפריח טענה זו. אני חשבתי שראיתי את כל הפרקים אבל לא ראיתי הכל פרק אחד שלא ראיתי אף פעם ראיתי יום לפני שדיברתי עם חבר שלי על המומינים..ומסתבר שהוא גם חולה עליהם..:) מקווה להנות פה..!
 

VIK האחד

New member
ברוך הבא אחי../images/Emo13.gif

אני ויק בן 14 מתל אביב
 

Witchcrafts

New member
בטח שתהנה פה, מה.

זו שמועה ממש זדונית. סדיסט מי שהמציא אותה, באמת. >_> אני יסמין. ברוך הבא והכל.~ P-: מקווה שאכן תתמיד בשהות כאן. והמ, נדמה לי שכל מי שצפה בסדרה אוהב אותה. יש כופרים מעטים שכלל לא צפו בה ולכן הם לא נחשבים. אם כי אני חושבת שנתקלתי באדם בודד שאע"פ שמכיר את "המומינים", הוא לא אוהב את התוכנית. מעניין אם סתם הזיתי את זה. אני מקווה שכן, בכל אופן. השתלבות מהירה! ^^
 

משה XMan

New member
תודה רבה על התגובות..

חבר'ה ..אף אחד לא יוציא את המומינים מהעולם..אני לפחות לא יתן לזה לקרות..בואו נחייה את הפורום ..!!!!!
 

raz the 1

New member
שאלה פרק "הספינה"

לא זכור לי על מה זה היה זה בפרקים לקראת הסוף..אתם יודעים אחרי "הערפד" "והנימפה" ..משהו כזה? ועוד שאלה... מה רואים בפרק האחרון "ממלכת הזהב"?
 

משה XMan

New member
כנס אחי..

הפרק על הספינה זה נראה לי שהם הלכו למגדלור משהו...עם האיש הבודד שבסוף הוא הפעיל את המגדלור לאחר שהמומינים שיפצו אותו.. בממלכת הזהב דודתו של מומין אבא חולה והמומינים הולכים לממלכת הזהב כדי להביא לה את התרופה ..ככה שמעתי אבל את הפרק לא ראיתי עדין..
 

raz the 1

New member
תודה..

אהה ראיתי את הפרק הזה.. זה הפרק שדודה ג'ני חוזרת והיא מאוד חולה..
 
למעלה