חדש במק - אפשר טיפה עזרה ?

חדש במק - אפשר טיפה עזרה ?

אז ככה, שלום לכולם. קיבלתי מקינטוש ישן לשחק איתו ות'אמת .. אין לי מושג איפה מתחילים. אני עכשיו מחובר עם חלונות וזאת הבעיה הראשונה. איך מחברים את המחשב לאינטרנט ? יש לי רשת ובסך הכל צריך לאפשר לו לקבל כתובת IP מ DHCP. איך מתחילים ? תודה.
 
תן פרטים ,איזה מק

איזה מערכת הפעלה בעיקרון גם ב9 וגם ב10 זה פשוט ב9 בלוחות הבקרה tcp/ip אם אני לא טועה מסמנים קבלת ip אוטומטי ב10 תחת system prefrences בnetworks לבחור את הכרטיס רשת וגם שם לפי dhcp בהצלחה אם יש עוד שאלות אני כאן
 
אהה ... אתה הולך רחוק ידידי :)

כתוב על זה PowerPC Power Macintosh G3 איך אני יכול לדעת מה סוג מערכת הפעלה ? אגב, הצלחתי להתחבר לאיטרנט יש פה דפדפן נטסקייפ מיושן מאוד ואקספלורר גם הוא מיושן שניהם גירסה 3. הורדתי איזה גירסה 5.1 של אקספלורר אבל זה תוקע את המחשב. ( וכניראה בצדק, היה כתוב שזה למע' הפעלה 8 ואני מניח שפה יש משהו עתיק יותר אולי 7 ? אולי 6 ? .. איפה זה כתוב ?
 
אפשר להתקין על זה

לינוקס ? או שנגעתי בעצב רגיש ? .. שמועה שעברה לי ליד האוזן מזמן טענה שמע' הפעלה האחרונה היא מבוססת לינוקס או משהו דומה ... לא ?
 
סביר להניח שיש לך משהו ישן

לבדיקה איזה גרסה תלחץ תפריט תפוח about this mac המערכת ההפעלה הנוכחית היא יוניקס ולא לינוקס למרות שזה די דומה האחרונה ביותר נקראת פנתר 10.3 תסתכל גם בפרופייל בתפריט תפוח לבדיקת מהירות המעבד שיש לך אבל אם למחשב הזה יש usb מובנה אז אפשר להתקין פנתר אבל זה מאוד תלוי במהירות כי אם הוא איטי מידי אז פנתר תזחל לך לינוקס גם אפשר להתקין יש גירסאות לינוקס שמיועדות למקינטוש אבל אין כמו mac os x
 
הנה להורדה מוזילה למערכת הישנה

אקספלורר לא תומך בעברית חוץ מאחת בכל הגרסאות שלה במק מוזילה לאומת זאת תומכת מצויין
 
אהה !

אז ככה. macos=8.1 זיכרון בנוי פנימי ? = 96 זיכרון וירטואלי = לא פעיל הבלוק הפנוי הגדול ביותר 80 מגה ביט אין USB במחשב ( לפחות אני לא רואה כזה .. )
 
אפשר לשתף והנה מדריך

לשיתוף בין מק לפיסי על המחשב הזה אתה יכול להתקין את mac os x 10.2 בגלל שאפל החליטה שצריך usb בשביל 10.3
 

bumpymus

New member
אתה יכול להתקין עד 10.2 יגואר

אני ממליץ בחום 1. להשאר בעולם המק 2. אם אתה יכול אז לעבור למחשב עם יו אס בי, כל מחשב ככה שתוכל להפעיל מערות הפעלה יותר מתקדמות.
 

Amarok

New member
לפני ההההההכל...

מומלץ תחילה, להוסיף זיכרון, אתה תרגיש שיפור מיידי בעבודת המחשב. קח בחשבון שאמך קבלה מחשב לא רע בכלל יחסית "לשחק" איתו, יש בהישג ידי אחד כזה (לא הנוכחי), והוא מריץ פריהנד ופוטושופ ברמה סבירה מאוד עם 256 מגה. כמובן שכמה שיותר, יותר טוב. בכל אופן, סוג הזכרון למשב כזה הוא SDRAM בדיוק כמו של פיסי (133).
 
תודה

המחשב הוא לא של אמא הוא שלי ! רק שפריהנד ופוטושופ לא ממש מעניין אותי ( אם כי מותקן על המחשב ) מה באמת השימוש למחשב כזה ? אפשר להשתמש בזה כמו בפיסי רגיל ? יש כל השטויות הרגילות ? או שמצד שני זה רק מחשב מיקצועי לשימוש רציני ? ( להחליף את המחשב זה לא אפשרות, לשדרג טיפה אולי כן )
 
השימוש במקינטוש הוא בדיוק כמו בפיסי

רק שההבדל הוא שמקינטוש יותר אמין ובלי ווירוסים כך שהוא יותר מוגן לגבי תמיכה עברית היא סבירה שיכולה להיות יותר טובה אבל היא עובדת די טוב תוכנות אפשר למצוא ולהסתדר לא רע , כי יש מבחר לא קטן תסתכל על הקישורים למעלה יש קטגוריה של תוכנות למקיטוש ובאתר של ידע ואחרים בקטגוריה של תמיכה וקניה אפשר למצוא את התוכנות ומערכות הפעלה אמצעים אחרים כמו הורדות לא חוקיות לא יתקבלו על גבי הפורום בברכה אנא הימנע מפרסום מקורות כאלה תודה
 
למעלה