חדש בדן

מצב
הנושא נעול.
פשששש! סניף תמח"ת הרוויח!

אל תשכח שאוטובוסים באגד עוברים
מסניף לסניף ומאזור לאזור כך שלא יהיה הגיוני לקנות NL "מישוריות" ו NL"הרריות". דווקא הרכישה של ה SB200 "שברה" את המסורת אך בכל מיקרה הם יהיו 5 או 6 שנים לפחות באשקלון ואחרכך, ניראה... ואגב כבר הוזכר בפורום שה NL מאשקלון מתחילות להתפזר בסניפי אגד. כמו למשל 87-419-01 שבתמונה.
פשששש! סניף תמח"ת הרוויח!
 

אורי404

New member
עד כמה שזכור לי, בסקניה שנוסתה

אכן חגיגה של ממש...
בשנים האחרונות עולם האוטובוסים היה יבש כמו הנגב, לאחרונה המצב משתפר במעט... אגב אם לסקניה יש 4 הילוכים ואני מניח שיש, הייתי לוקח אותה בשתי ידיים...
עד כמה שזכור לי, בסקניה שנוסתה
ב"דן" היו שלושה הילוכים. אבל, זה היה מזמן וייתכן שאני לא זוכר נכון.
 
למה יבש?ב3-4 השנים האחרונות

אכן חגיגה של ממש...
בשנים האחרונות עולם האוטובוסים היה יבש כמו הנגב, לאחרונה המצב משתפר במעט... אגב אם לסקניה יש 4 הילוכים ואני מניח שיש, הייתי לוקח אותה בשתי ידיים...
למה יבש?ב3-4 השנים האחרונות
כל הסוגים וכל המינים מגיעים לפה,תראה כמה סוגים יש רק באגד,ואיך דן התחדשו,ועל החברות הפרטיות אני לא מדבר בכלל.
 

promter

New member
3 שנים גג זה הזמן האחרון....

למה יבש?ב3-4 השנים האחרונות
כל הסוגים וכל המינים מגיעים לפה,תראה כמה סוגים יש רק באגד,ואיך דן התחדשו,ועל החברות הפרטיות אני לא מדבר בכלל.
3 שנים גג זה הזמן האחרון....
מה היה עד וב- 2002 ואפילו 2003 ? אם לא מדבר צחיח?
 

IgKh

New member
ולמה לא?

לא נראה לי....
אני מניח שזה מהלך של היבואנים בארץ לדחוף לדן כלים חדשים, לא יותר מזה. מבחינתי כחובב אוטובוסים זו תהיה חגיגה של ממש! קשה לי להאמין שדן ישברו ברית של כמעט 30 שנה עם מ.א.ן...
ולמה לא?
אם חברת תחבורה אחרת מוכנה לשבור ברית ארוכת ימים עם יצרן הציוד שלה...
 

846

Active member
ממש לא! תמיד ניסו וינסו דגמים

האם אפשר לראות בזה הודאה בכשלון
ה NL263 ? כל כך הרבה סוגים, הגיעו עד האיריסבוס, עד כדי כך ?
ממש לא! תמיד ניסו וינסו דגמים
חדשים, ליצרנים וליבואנים יש עניין לנסות ולמכור את התוצרת שלהם ולחברות יש עניין שלא להיות קשורות לספק אחד, אני משער שמחירי האוטובוסים של MAN עלו וה LION CITY יקר ולכן בדן בוחנים חלופות נוספות.
 

promter

New member
תגובתי הייתה לרכישות לא לניסויים...

ממש לא! תמיד ניסו וינסו דגמים
חדשים, ליצרנים וליבואנים יש עניין לנסות ולמכור את התוצרת שלהם ולחברות יש עניין שלא להיות קשורות לספק אחד, אני משער שמחירי האוטובוסים של MAN עלו וה LION CITY יקר ולכן בדן בוחנים חלופות נוספות.
תגובתי הייתה לרכישות לא לניסויים...
וגם בניסויים זה לא מראה על עודף אמון עם כמות שכזאת...
 

promter

New member
ההודעה הראשית שאליה הגבתי

לא הבנתי אותך.
ההודעה הראשית שאליה הגבתי
של אנדי הייתה " רכישת סיטארו אחד, סקניה עירונית ואיריסבוס עירוני" אם היה כתוב לנסיון הייתי מגיב קצת אחרת, למרות שתארתי לעצמי שזה לסוג של נסיון, למיטב ידיעתי לא רוכשים אוטובוס לנסיון אלא מקבלים אותו לתקופה ובסופה מחליטים אם לרוכשו ואם לא. עם כמות שכזאת, לא סוג אחד ולא שניים זה לא מראה על עודף אמון שדן רוכשת למאן, יכול להיות שזה לא כך אבל לפחות כך זה נראה.
 
אם זה ביוזמת דן (ואני בספק) הרי

ההודעה הראשית שאליה הגבתי
של אנדי הייתה " רכישת סיטארו אחד, סקניה עירונית ואיריסבוס עירוני" אם היה כתוב לנסיון הייתי מגיב קצת אחרת, למרות שתארתי לעצמי שזה לסוג של נסיון, למיטב ידיעתי לא רוכשים אוטובוס לנסיון אלא מקבלים אותו לתקופה ובסופה מחליטים אם לרוכשו ואם לא. עם כמות שכזאת, לא סוג אחד ולא שניים זה לא מראה על עודף אמון שדן רוכשת למאן, יכול להיות שזה לא כך אבל לפחות כך זה נראה.
אם זה ביוזמת דן (ואני בספק) הרי
שאלה בסה"כ משחקי כוח.
 

fireman

New member
הנהגים של דן לא אוהבים את הסמל

ככה זה נראה...
רק חסר הוולוו כדי להשלים את הרשימה...
הנהגים של דן לא אוהבים את הסמל
של וולבו על ההגה.....גם אם יתנו להם וולבו שאוכל את המאן 8 פעמים הם עדיין יעדיפו את המאן.... עניין של הרגל.
 
דווקא יש כאלה שמעדיפים את ה-B10B

הנהגים של דן לא אוהבים את הסמל
של וולבו על ההגה.....גם אם יתנו להם וולבו שאוכל את המאן 8 פעמים הם עדיין יעדיפו את המאן.... עניין של הרגל.
דווקא יש כאלה שמעדיפים את ה-B10B
בגלל הדוושות. כמה חבל שכל הזמן הולך להם המנוע...
 

JayZed

New member
תעשה לי טובה! פתאום אף אחד לא יודע

כנראה שגם שם לא יודעים לנהוג עליו
תעשה לי טובה! פתאום אף אחד לא יודע
לנהוג על וולבו... אני מניח שגם בג'ק יולזרי, שוולבו שלהם ראיתי נשרף בכביש אחד לא מזמן, לא יודעים לנהוג על וולבו?.. ובגיגי הסעות, שראיתי אפולו B12B חדש לגמרי שלהם תקוע ליד הכניסה לבית-שמש ומעלה עשן מהמנוע, לא יודעים לנהוג על וולבו?.. תאמין לי, כחובב וולבו אתה לא רוצה לשמוע את הסיפור המבדר על הנסיעה המהנה מאד שהייתה לנו עם אנדי וניצן עם אייל עובדייה בוולבו מסניף רמלוד שהוא לקח כשהאוטו שלו היה במוסך...
גם אייל, שהוא חולה על וולבו ונוהג בדר"כ רק עלייהם, אומר בהחלטיות: "וולבו כולו מחלות. אם אתה רוצה את הנוחות נהיגה שלו, אתה חייב להיות מוכן להסתבך עם הבעיות שלו". עם כל הכבוד לוולבו (ולי, בניגוד לכמה אחרים יש כבוד לאוטובוסים שלהם) האמינות שלהם תמיד הייתה בקאנטים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה