חדשות

fatnoam

Active member
חדשות

הסלטיקס מחתימים את פול פירס ליום אחד כדי שהוא יוכל לפרוש כשחקן בוסטון. כמו כן, בהנהלת הקבוצה התבטאו ואמרו שישמחו שפירס יהיה מעורב במועדון, ובכל מקרה הוא יכול לבוא למשחקים ולראות את הגופיה שלו תלויה מהתקרה. קלאסה.

לס אלכסנדר, הבעלים של יוסטון רוקטס, הודיע שהקבוצה עומדת למכירה, למי שיציע הצעה מעניינת. פורבס מעריך את השווי של הפרנצ׳ייז ב-1.65 מיליארד דולר. אלכסנדר רכש את הקבוצה השנות ה-80 ב-85 מליון דולר, וזכה איתה בשתי אליפויות (אולג׳וואן, בפרישה של הראשונה של מייקל).

פילדלפיה מוותרים על הזכויות שלהם על ג׳ונה בולדן, ומאפשרים לאוסטרלי לחתום במכבי ת״א.

דאלאס מצפים מנרלנס נואל לחתום על ה-Qualifying offer שלו. בגדול, היא נמוכה משווי השוק, אבל השוק על נואל די קר. אף אחד לא רוצה להסתכן איתו, בגלל הברכיים הדפוקות. נואל עדיין לא חתם.

לונזו בול זכה ב-MVP של ליגת הקיץ. ג׳ייסון טייטום שהרשים גם, אך לא שיחק בשני משחקים האחרונים, נבחר רק לחמישיה השניה של הטורניר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מעניין מאוד הקטע הזה עם יוסטון

הבעלים מחליט למכור דווקא כשהקבוצה בשיאה וכנראה שהשווי שלה היום הוא הגבוה ביותר אי פעם.
נראה כמו אחלה עיתוי לאקזיט.
&nbsp
אהבתי מאוד את העניין עם הסלטיקס ופירס. עשו לו כבוד גדול וראוי.
 
לא רק שהערך בשיאו

גם הקנסות באיבם.
יוסטון מהר מאד תתחיל לשלם קנסות לא מבוטלים, ולא סביר שיצליחו לכסות את מלוא ההוצאות שלהם בשנים הקרובות (כלומר הבעלים יצטרך להכניס יד לכיס או שהארגון כולו ישלם ריביות על החובות), אם הוא מוכר אותם עכשיו הוא כנראה יימנע מלספוג את ההפסדים האלה.
 
למעלה