חדשות, שמועות וכ'ו...

OrEl74

Well-known member
מנהל
חדשות, שמועות וכ'ו...

נתחיל בידיעה שלדעתי היא מאוד משמחת... מצבו של ג'ורג' קארל שנלחם במחת הסרטן השתפר מאוד והרופאים אישרו לו לחזור לאמן. רק בריאות!!!
הניקס דחו הצעה לטרייד משולש במסגרתו הם היו אמורים להעביר את רנדולף אינדיאנה, אינדי היו אמורים להעביר לפורטלנד את בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדראפט הקרוב והניקס היו מקבלים את רודי פרננדז. פורטלנד רוצים בחירת דראפט עבור רודי ולכן עלה העניין הזה של טרייד משולש (לניקס אין בחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא) אבל הניקס דחו את ההצעה כי הם לא מעוניינים להעביר את ראנדולף.
הבולס עדיין מנסים להניח יד על רודי אבל פורטלנד כאמור, רוצים בחירת דראפט תמורתו וכנראה שהבולס לא כל כך מתלהבים מהעניין.
צ'ייס בודינגר מהרוקטס נפצע בקרסון והוא מושבת ל-6 שבועות, מה שאומר שהוא לא ישתתף בפתיחת מחנה האימונים של הקבוצה אבל הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה.
שאק אומר שהוא היה במגעים מתקדמים על ההורנטס לעונה הקרובה אבל בסוף זה לא הסתדר ולכן הוא חתם בסלטיקס.
דנבר קרובים לחתימה עם די ג'י מבנגה.
ההוקס החתימו את איתן תומאס.
אל הורפורד שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ אמר שאף אחד מההוקס עדיין לא פנה אליו בקשר להארכת החוזה.
דאלאס הזמינו את די בראון (הקטן ששיחק במכבי בעונה שעברה) למבחנים. תוספות יתקבלו בברכה
 

eladf15

New member
החלמה מהירה לקראל

שיצא מהמחלה הזאת כמה שיותר מהר
 

reem077

New member
די בראון תותח

הוא שיחק לצד ארויו לא בעונה שעברה, אלא בעונה שקדמה לה, והפגין קור רוח, יכולת קליעה מרחוק, הגנה והרבה הרבה רצון טוב ובכל זאת מכבי ויתרו עליו, הבנאדם כותב בלוג שקראתי הרבה ממנו ולדעתי הם פרייארים שהם ויתרו עליו, הוא שחקן שאיך שהוא תמיד נזרק ממקומות ולא בגלל שהוא עושה בעיות או משהו, פשוט כנראה מזל רע ואולי ציפיות גבוהות מידי ממי שמביא אותו לקבוצה (הוא היה אמור להיות המחליף של סטיב נאש בפיניקס למשל), אם הוא לא היה שובר את הרגל במכללות הוא היה הופך לדעתי לשחקן nba לגיטימי, אם לא יותר מזה, כשהוא שיחק באילינוי לצד דרון וויליאמס היה מעולה ובגלל הפציעה הוא לא הלך לדראפט, שיחק ארבע שנים במכללה, מבחינת מספרים הוא אחד הגדולים שהיו לאיליני בכל הזמנים אבל זה דפק לו את קריירת הnba. מקווה מאוד לראות אותו בnba, כרגע הוא משחק באיטליה אם אני לא טועה...
 

webber44

New member
לפי מה שאני זוכר

הוא אתלט נהדר, אם הוא תופס יום הוא יכול לתת מספרים יפים מכל טווח. לוחץ בהגנה. אבל לא ראינו ממנו יכולות של רכז אמיתי בארץ. אולי בגלל שהיו עוד כמה שחקנים על העמדה והוא ניסה להפציץ בכוח. לפי דעתי סתם עוד שחקן בינוני מינוס.
 

reem077

New member
ארויו היה הרכז... די בראון נכנס לעמדה 2

לדקות מוגבלות והוא היה כמו פצצת אנרגיה והכל הלך לו טוב, היה מדהים, התפוצץ, לדעתי זה שחקן עם יכולת אדירה והוא גם בחור מבין עניין לפי ראיונות שראיתי איתו, חבל שלא השאירו אותו במכבי, גם לא עלה הרבה במיוחד...
 
למעלה