חדשות, שמועות וכ'ו...
נתחיל בידיעה שלדעתי היא מאוד משמחת... מצבו של ג'ורג' קארל שנלחם במחת הסרטן השתפר מאוד והרופאים אישרו לו לחזור לאמן. רק בריאות!!!
הניקס דחו הצעה לטרייד משולש במסגרתו הם היו אמורים להעביר את רנדולף אינדיאנה, אינדי היו אמורים להעביר לפורטלנד את בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדראפט הקרוב והניקס היו מקבלים את רודי פרננדז. פורטלנד רוצים בחירת דראפט עבור רודי ולכן עלה העניין הזה של טרייד משולש (לניקס אין בחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא) אבל הניקס דחו את ההצעה כי הם לא מעוניינים להעביר את ראנדולף.
הבולס עדיין מנסים להניח יד על רודי אבל פורטלנד כאמור, רוצים בחירת דראפט תמורתו וכנראה שהבולס לא כל כך מתלהבים מהעניין.
צ'ייס בודינגר מהרוקטס נפצע בקרסון והוא מושבת ל-6 שבועות, מה שאומר שהוא לא ישתתף בפתיחת מחנה האימונים של הקבוצה אבל הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה.
שאק אומר שהוא היה במגעים מתקדמים על ההורנטס לעונה הקרובה אבל בסוף זה לא הסתדר ולכן הוא חתם בסלטיקס.
דנבר קרובים לחתימה עם די ג'י מבנגה.
ההוקס החתימו את איתן תומאס.
אל הורפורד שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ אמר שאף אחד מההוקס עדיין לא פנה אליו בקשר להארכת החוזה.
דאלאס הזמינו את די בראון (הקטן ששיחק במכבי בעונה שעברה) למבחנים. תוספות יתקבלו בברכה