חדשות מתורכיה

יוסף71

New member
חדשות מתורכיה

בדרכינו לאי סימי, הוכרענו על ידי מלטמי קטלני, 35 קשר על האף, לאחר לבטים רבים ערכנו הצבעה על כניסה לתורכיה. הוחלט ברוב של קול אחד 3 נגד 2 שנכנס למרמריס ונעשה כניסה כחוק. ביום שלישי ה- 1 לספטמבר נכנסנו למרמריס. למרות החששות הכבדים והפרפרים בבטן, התקבלנו בצורה רגילה, ללא הערות אן פרצופים של הרשויות. עגנו בנטצל מרינה ולמחרת הסתובבנו בעיר. פגשנו עוד כמה ישראלים שהגיעו ולא דיווחו על אירועים קיצוניים. ביום שבת 4 לספטמבר עזבנו את תורכיה בדרכינו לאי סימי מפה נמשיך לקוס שם נעשה את ראש השנה. משם חזרה לארץ. זאת כמובן אינה המלצה או מסקנה אלה, תיאור מצב. כל אחד יעשה את מה שנראה לו. תחושה שלי שהחלק הימי תיירותי בתורכיה, לא בעניין הפוליטי ומשדרים "עסקים כרגיל". שנה טובה וחג שמח יוסף
 
תורכיה

נראה לי שאנו כדרכינו קצת עושים דרמטיזציה של העניין. תורכיה אינה פחות מתלהמת מאשר יוון. לפני שבועיים היו הפגנות תמיכה בפלסטינאים מול הפרלמנט ביוון. כמובן שאף אחד מראשי הפרלמנט היווני לא גינה או התנצל על כך ששרפו דגלי ישראל ואף ניסו לשרף בית כנסת בלב אתונה. תארו לעצמכם שאנו היינו מבעירים אש בכנסיה היוונית בירושלים או ביפו, מה היה קורה? אז מדוע אנו ממשיכים להפליג ליוון? אין מה לעשות העולם, במיוחד המדינות השכנות ( למעט קפריסין) לא ממש אוהבים אותנו. המבצע בעזה, שהיה כנראה טוב צבאית, היה רע מאד מדינית. ההשתלטות על המרמרה שנסתיימה עם הרוגים עשתה עוד נזק ולא הוסיפה. יקח זמן ( כמו תמיד) ושכיננו היקרים יעברו הלאה. עד אז, צריך ללמוד לחיות עם זה. זה לא אומר שצריך לעשות ברוגז עם כולם, כי אחרת פשוט נשאר מבודדים ואולי נוכל להפליג מעכו לאשקלון בלבד!!!. לדעתי וגם מספורים ששמעתי מאנשים שהיו עם סירות בתורכיה, אין עוינות ואין בעייה לסירות ישראליות. רבותי יש לנו עדיין...שגריר בתורכיה ויש לתורכים אופוזיציה שלא לגמרה מסכימה עם מעשיו ודבריו של ארדואן וכן, יש בתורכיה אסכולה נוספת שחושבת שההתקרבות לאירן ולאיסלם הפונדומנטליסטי, אינה עושה טוב לתורכים. בתוך כך אינני חושב שתורכיה צריכה להיות יעד מועדף אך אין ספק שאין להחרים טוטלית את היעד הכל כך יפה לשייט. חג שמח ושנה טובה לכל השייטים אופיר
 
למה יוון ולא תורכיה?.....

יוון לא מפרה הסכמים יוון לא מארגנת משטים יוון לא פועלת בצורה רשמית (לפחות) נגד מדינת ישראל. . והרשימה ארוכה...
 
למעלה