חדשות מתורכיה
בדרכינו לאי סימי, הוכרענו על ידי מלטמי קטלני, 35 קשר על האף, לאחר לבטים רבים ערכנו הצבעה על כניסה לתורכיה. הוחלט ברוב של קול אחד 3 נגד 2 שנכנס למרמריס ונעשה כניסה כחוק. ביום שלישי ה- 1 לספטמבר נכנסנו למרמריס. למרות החששות הכבדים והפרפרים בבטן, התקבלנו בצורה רגילה, ללא הערות אן פרצופים של הרשויות. עגנו בנטצל מרינה ולמחרת הסתובבנו בעיר. פגשנו עוד כמה ישראלים שהגיעו ולא דיווחו על אירועים קיצוניים. ביום שבת 4 לספטמבר עזבנו את תורכיה בדרכינו לאי סימי מפה נמשיך לקוס שם נעשה את ראש השנה. משם חזרה לארץ. זאת כמובן אינה המלצה או מסקנה אלה, תיאור מצב. כל אחד יעשה את מה שנראה לו. תחושה שלי שהחלק הימי תיירותי בתורכיה, לא בעניין הפוליטי ומשדרים "עסקים כרגיל". שנה טובה וחג שמח יוסף
בדרכינו לאי סימי, הוכרענו על ידי מלטמי קטלני, 35 קשר על האף, לאחר לבטים רבים ערכנו הצבעה על כניסה לתורכיה. הוחלט ברוב של קול אחד 3 נגד 2 שנכנס למרמריס ונעשה כניסה כחוק. ביום שלישי ה- 1 לספטמבר נכנסנו למרמריס. למרות החששות הכבדים והפרפרים בבטן, התקבלנו בצורה רגילה, ללא הערות אן פרצופים של הרשויות. עגנו בנטצל מרינה ולמחרת הסתובבנו בעיר. פגשנו עוד כמה ישראלים שהגיעו ולא דיווחו על אירועים קיצוניים. ביום שבת 4 לספטמבר עזבנו את תורכיה בדרכינו לאי סימי מפה נמשיך לקוס שם נעשה את ראש השנה. משם חזרה לארץ. זאת כמובן אינה המלצה או מסקנה אלה, תיאור מצב. כל אחד יעשה את מה שנראה לו. תחושה שלי שהחלק הימי תיירותי בתורכיה, לא בעניין הפוליטי ומשדרים "עסקים כרגיל". שנה טובה וחג שמח יוסף