חדשות מרעננות מהקו האדום

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
חדשות מרעננות מהקו האדום

חדשות מרעננות מהקו האדום
אנטוני בורצ'ל מונה כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת הקווים להסעת המונים המבוצע ע"י חברת נ.ת.ע
בורצ'ל , בעל ניסיון בינ"ל עשיר של כ-40 שנה בפרויקטים של רכבות קלות וקווי מטרו בקטאר, דובאי, דלהי, סינגפור,הונג קונג, קהיר , לונדון ומדריד, יחל בתפקידו באחד באוקטובר.


אנטוני (טוני ) בורצ'ל, מהמנהלים הבכרים בעולם בפרויקטים של רכבות קלות והסעת המונים, העובד כיום בחברה הבינ"ל (Parsons Brinckerhoff) PB , מונה ע"י חברת נ.ת.ע כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן , ויחל בעבודתו באחד באוקטובר.

בורצ'ל, בריטי במקורו , בן 63 הינו בעל תואר בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת לידס, אותו סיים ב 1971 ומאז, במשך כארבעים שנה הוא עוסק בפרויקטים רכבתיים בעולם. בורצ'ל ניהל והוביל פרויקטים להסעת המונים מטעם מספר חברות בינ"ל וביניהן PB , סיסטרא ופרסונס, וכיום הוא עובד עבור חברת PB ,חברה שמשרדיה הראשיים בניו יורק , הנחשבת לאחת מחברות היועץ הגדולות בעולם בתחום התשתיות.

בורצ'ל שימש בשני העשורים האחרונים בתפקידים הבאים:

הוא היה מנהל התוכניות לפיתוח אסטרטגי רכבתי בקטאר, תוכנית שכללה 4 קווי מטרו, מערכת קווי רכבת קלה, קו רכבת מהירה וקו רכבת משא.כמו כן שימש אנטוני בורצ'ל כמנהל פרויקט קווי המטרו בדובאי, עבור רשות התחבורה והדרכים של דובאי, כשהוביל במשך חמש שנים את פרויקט קווי המטרו המופעלים בנהיגה אוטומטית, ללא נהגים, בהיקף של כ-8 מיליארד דולר. הפרויקט הזה כלל שני קווים באורך של 73 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, ובהם 46 תחנות, 3 דיפואים (מרכזי תחזוקה) ושני מתחמי חנה וסע לכלי רכב פרטיים.

לפני כן שימש בורצ'ל כמנהל פרויקט המטרו בדלהי, עבור תאגיד הרכבת של העיר, כשהוא מלווה את הפרויקט החל משלב התכנון וכלה בשלב ההפעלה. הפרויקט כלל שני קווים באורך 62 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, כולל 3 דיפואים, ויצור של 240 קרונות, בהיקף כולל של 2.5 מיליארד דולר.
הקו התת קרקעי הסתיים 8 חודשים לפני המועד המתוכנן.

תפקידים נוספים אותם מילא בורצ'ל : מנהל בכיר של פרויקט הקו הצפון מזרחי של המטרו בסינגפור , שהיקפו עומד מעל 4 מיליארד דולר. בורצ'ל, היה אחראי מטעם משרד התחבורה בסינגפור על תכנון, מכרוז וניהול הביצוע של 4 תחנות תת קרקעיות במרכז סינגפור, שנבנו גם לשימוש כמקלטים ציבוריים, וכן על כריית שתי מנהרות באורך 6 ק"מ כל אחת.

בורצ'ל גם היה מנהל ההנדסה האזרחי בקו 2 במטרו בקהיר. קו המורכב משתי תחנות על קרקעיות מוגבהות, תשע תחנות תת קרקעיות, מנהרה באורך 10 ק"מ בקוטר 8.4 מטר וגשר באורך 2 ק"מ. היקף הפרויקט כמיליארד דולר.

יו"ר נ.ת.ע , אלכס ויזניצ'ר ומנכ"ל החברה, יצחק זוכמן ברכו על המינוי והביעו תקווה כי בורצ'ל יסייע לקדם בהצלחה את פרויקט הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת קווים המתוכננת למטרופולין.

"אני מקווה שאנטוני בורצ'ל, כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, יסייע לנ.ת.ע להצליח במשימה הלאומית, בפניה אנו עומדים כעת-הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא כיום הפרויקט התשתיתי המורכב , החשוב והמסובך ביותר, הנעשה כיום במדינת ישראל. חובתנו היא להצליח במשימה הזאת למען אזרחי כל המדינה, ובעיקר למען תושבי גוש דן " אמר יו"ר נ.ת.ע אלכס ויז'ניצר.

"אין לי ספק, שאנטוני בורצ'ל עם הניסיון הבינ"ל הרבה שצבר, בפרויקטים רכבתיים בעולם, הוא עבורנו בנ.ת.ע ועבור כל תושבי מדינת ישראל, האדם הנכון במקום הנכון, בפרויקט כל כך גדול, מורכב ומסובך" אמר מנכ"ל נ.ת.ע, יצחק זוכמן.
בורצ'ל , שאותר לתפקיד ע"י חברות נ.ת.ע ו PB , יתחיל במשימתו באחד באוקטובר ויהיה מעורב בכל שלבי פרויקט הקו האדום שלהרכבת הקלה בגוש דן.

מקור: נת"ע
 

alantan

New member
Welcome to Israel and the best of luck!

חדשות מרעננות מהקו האדום
אנטוני בורצ'ל מונה כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת הקווים להסעת המונים המבוצע ע"י חברת נ.ת.ע
בורצ'ל , בעל ניסיון בינ"ל עשיר של כ-40 שנה בפרויקטים של רכבות קלות וקווי מטרו בקטאר, דובאי, דלהי, סינגפור,הונג קונג, קהיר , לונדון ומדריד, יחל בתפקידו באחד באוקטובר.


אנטוני (טוני ) בורצ'ל, מהמנהלים הבכרים בעולם בפרויקטים של רכבות קלות והסעת המונים, העובד כיום בחברה הבינ"ל (Parsons Brinckerhoff) PB , מונה ע"י חברת נ.ת.ע כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן , ויחל בעבודתו באחד באוקטובר.

בורצ'ל, בריטי במקורו , בן 63 הינו בעל תואר בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת לידס, אותו סיים ב 1971 ומאז, במשך כארבעים שנה הוא עוסק בפרויקטים רכבתיים בעולם. בורצ'ל ניהל והוביל פרויקטים להסעת המונים מטעם מספר חברות בינ"ל וביניהן PB , סיסטרא ופרסונס, וכיום הוא עובד עבור חברת PB ,חברה שמשרדיה הראשיים בניו יורק , הנחשבת לאחת מחברות היועץ הגדולות בעולם בתחום התשתיות.

בורצ'ל שימש בשני העשורים האחרונים בתפקידים הבאים:

הוא היה מנהל התוכניות לפיתוח אסטרטגי רכבתי בקטאר, תוכנית שכללה 4 קווי מטרו, מערכת קווי רכבת קלה, קו רכבת מהירה וקו רכבת משא.כמו כן שימש אנטוני בורצ'ל כמנהל פרויקט קווי המטרו בדובאי, עבור רשות התחבורה והדרכים של דובאי, כשהוביל במשך חמש שנים את פרויקט קווי המטרו המופעלים בנהיגה אוטומטית, ללא נהגים, בהיקף של כ-8 מיליארד דולר. הפרויקט הזה כלל שני קווים באורך של 73 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, ובהם 46 תחנות, 3 דיפואים (מרכזי תחזוקה) ושני מתחמי חנה וסע לכלי רכב פרטיים.

לפני כן שימש בורצ'ל כמנהל פרויקט המטרו בדלהי, עבור תאגיד הרכבת של העיר, כשהוא מלווה את הפרויקט החל משלב התכנון וכלה בשלב ההפעלה. הפרויקט כלל שני קווים באורך 62 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, כולל 3 דיפואים, ויצור של 240 קרונות, בהיקף כולל של 2.5 מיליארד דולר.
הקו התת קרקעי הסתיים 8 חודשים לפני המועד המתוכנן.

תפקידים נוספים אותם מילא בורצ'ל : מנהל בכיר של פרויקט הקו הצפון מזרחי של המטרו בסינגפור , שהיקפו עומד מעל 4 מיליארד דולר. בורצ'ל, היה אחראי מטעם משרד התחבורה בסינגפור על תכנון, מכרוז וניהול הביצוע של 4 תחנות תת קרקעיות במרכז סינגפור, שנבנו גם לשימוש כמקלטים ציבוריים, וכן על כריית שתי מנהרות באורך 6 ק"מ כל אחת.

בורצ'ל גם היה מנהל ההנדסה האזרחי בקו 2 במטרו בקהיר. קו המורכב משתי תחנות על קרקעיות מוגבהות, תשע תחנות תת קרקעיות, מנהרה באורך 10 ק"מ בקוטר 8.4 מטר וגשר באורך 2 ק"מ. היקף הפרויקט כמיליארד דולר.

יו"ר נ.ת.ע , אלכס ויזניצ'ר ומנכ"ל החברה, יצחק זוכמן ברכו על המינוי והביעו תקווה כי בורצ'ל יסייע לקדם בהצלחה את פרויקט הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת קווים המתוכננת למטרופולין.

"אני מקווה שאנטוני בורצ'ל, כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, יסייע לנ.ת.ע להצליח במשימה הלאומית, בפניה אנו עומדים כעת-הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא כיום הפרויקט התשתיתי המורכב , החשוב והמסובך ביותר, הנעשה כיום במדינת ישראל. חובתנו היא להצליח במשימה הזאת למען אזרחי כל המדינה, ובעיקר למען תושבי גוש דן " אמר יו"ר נ.ת.ע אלכס ויז'ניצר.

"אין לי ספק, שאנטוני בורצ'ל עם הניסיון הבינ"ל הרבה שצבר, בפרויקטים רכבתיים בעולם, הוא עבורנו בנ.ת.ע ועבור כל תושבי מדינת ישראל, האדם הנכון במקום הנכון, בפרויקט כל כך גדול, מורכב ומסובך" אמר מנכ"ל נ.ת.ע, יצחק זוכמן.
בורצ'ל , שאותר לתפקיד ע"י חברות נ.ת.ע ו PB , יתחיל במשימתו באחד באוקטובר ויהיה מעורב בכל שלבי פרויקט הקו האדום שלהרכבת הקלה בגוש דן.

מקור: נת"ע
Welcome to Israel and the best of luck!
בואו נאחל לטוני בורצ'ל בהצלחה - אנסה להשיג את הפרטים שלו ואפנה אותו לשרשור זה...
 

easylivin

New member
Good luck with the project

Welcome to Israel and the best of luck!
בואו נאחל לטוני בורצ'ל בהצלחה - אנסה להשיג את הפרטים שלו ואפנה אותו לשרשור זה...
Good luck with the project
פרוייקט די כבד של רכבת קלה במדינה לא כל-כך קלה.
 

stratomaximus

New member
שיהיה לו בהצלחה!

חדשות מרעננות מהקו האדום
אנטוני בורצ'ל מונה כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת הקווים להסעת המונים המבוצע ע"י חברת נ.ת.ע
בורצ'ל , בעל ניסיון בינ"ל עשיר של כ-40 שנה בפרויקטים של רכבות קלות וקווי מטרו בקטאר, דובאי, דלהי, סינגפור,הונג קונג, קהיר , לונדון ומדריד, יחל בתפקידו באחד באוקטובר.


אנטוני (טוני ) בורצ'ל, מהמנהלים הבכרים בעולם בפרויקטים של רכבות קלות והסעת המונים, העובד כיום בחברה הבינ"ל (Parsons Brinckerhoff) PB , מונה ע"י חברת נ.ת.ע כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן , ויחל בעבודתו באחד באוקטובר.

בורצ'ל, בריטי במקורו , בן 63 הינו בעל תואר בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת לידס, אותו סיים ב 1971 ומאז, במשך כארבעים שנה הוא עוסק בפרויקטים רכבתיים בעולם. בורצ'ל ניהל והוביל פרויקטים להסעת המונים מטעם מספר חברות בינ"ל וביניהן PB , סיסטרא ופרסונס, וכיום הוא עובד עבור חברת PB ,חברה שמשרדיה הראשיים בניו יורק , הנחשבת לאחת מחברות היועץ הגדולות בעולם בתחום התשתיות.

בורצ'ל שימש בשני העשורים האחרונים בתפקידים הבאים:

הוא היה מנהל התוכניות לפיתוח אסטרטגי רכבתי בקטאר, תוכנית שכללה 4 קווי מטרו, מערכת קווי רכבת קלה, קו רכבת מהירה וקו רכבת משא.כמו כן שימש אנטוני בורצ'ל כמנהל פרויקט קווי המטרו בדובאי, עבור רשות התחבורה והדרכים של דובאי, כשהוביל במשך חמש שנים את פרויקט קווי המטרו המופעלים בנהיגה אוטומטית, ללא נהגים, בהיקף של כ-8 מיליארד דולר. הפרויקט הזה כלל שני קווים באורך של 73 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, ובהם 46 תחנות, 3 דיפואים (מרכזי תחזוקה) ושני מתחמי חנה וסע לכלי רכב פרטיים.

לפני כן שימש בורצ'ל כמנהל פרויקט המטרו בדלהי, עבור תאגיד הרכבת של העיר, כשהוא מלווה את הפרויקט החל משלב התכנון וכלה בשלב ההפעלה. הפרויקט כלל שני קווים באורך 62 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, כולל 3 דיפואים, ויצור של 240 קרונות, בהיקף כולל של 2.5 מיליארד דולר.
הקו התת קרקעי הסתיים 8 חודשים לפני המועד המתוכנן.

תפקידים נוספים אותם מילא בורצ'ל : מנהל בכיר של פרויקט הקו הצפון מזרחי של המטרו בסינגפור , שהיקפו עומד מעל 4 מיליארד דולר. בורצ'ל, היה אחראי מטעם משרד התחבורה בסינגפור על תכנון, מכרוז וניהול הביצוע של 4 תחנות תת קרקעיות במרכז סינגפור, שנבנו גם לשימוש כמקלטים ציבוריים, וכן על כריית שתי מנהרות באורך 6 ק"מ כל אחת.

בורצ'ל גם היה מנהל ההנדסה האזרחי בקו 2 במטרו בקהיר. קו המורכב משתי תחנות על קרקעיות מוגבהות, תשע תחנות תת קרקעיות, מנהרה באורך 10 ק"מ בקוטר 8.4 מטר וגשר באורך 2 ק"מ. היקף הפרויקט כמיליארד דולר.

יו"ר נ.ת.ע , אלכס ויזניצ'ר ומנכ"ל החברה, יצחק זוכמן ברכו על המינוי והביעו תקווה כי בורצ'ל יסייע לקדם בהצלחה את פרויקט הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת קווים המתוכננת למטרופולין.

"אני מקווה שאנטוני בורצ'ל, כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, יסייע לנ.ת.ע להצליח במשימה הלאומית, בפניה אנו עומדים כעת-הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא כיום הפרויקט התשתיתי המורכב , החשוב והמסובך ביותר, הנעשה כיום במדינת ישראל. חובתנו היא להצליח במשימה הזאת למען אזרחי כל המדינה, ובעיקר למען תושבי גוש דן " אמר יו"ר נ.ת.ע אלכס ויז'ניצר.

"אין לי ספק, שאנטוני בורצ'ל עם הניסיון הבינ"ל הרבה שצבר, בפרויקטים רכבתיים בעולם, הוא עבורנו בנ.ת.ע ועבור כל תושבי מדינת ישראל, האדם הנכון במקום הנכון, בפרויקט כל כך גדול, מורכב ומסובך" אמר מנכ"ל נ.ת.ע, יצחק זוכמן.
בורצ'ל , שאותר לתפקיד ע"י חברות נ.ת.ע ו PB , יתחיל במשימתו באחד באוקטובר ויהיה מעורב בכל שלבי פרויקט הקו האדום שלהרכבת הקלה בגוש דן.

מקור: נת"ע
שיהיה לו בהצלחה!
מקווה שהוא יזיז עניינים ושהבירוקרטיה הישראלית לא תוציא ממנו את כל המוטיבציה.
 
עד עכשו מה עשו ברקלת האדומה

חדשות מרעננות מהקו האדום
אנטוני בורצ'ל מונה כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת הקווים להסעת המונים המבוצע ע"י חברת נ.ת.ע
בורצ'ל , בעל ניסיון בינ"ל עשיר של כ-40 שנה בפרויקטים של רכבות קלות וקווי מטרו בקטאר, דובאי, דלהי, סינגפור,הונג קונג, קהיר , לונדון ומדריד, יחל בתפקידו באחד באוקטובר.


אנטוני (טוני ) בורצ'ל, מהמנהלים הבכרים בעולם בפרויקטים של רכבות קלות והסעת המונים, העובד כיום בחברה הבינ"ל (Parsons Brinckerhoff) PB , מונה ע"י חברת נ.ת.ע כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן , ויחל בעבודתו באחד באוקטובר.

בורצ'ל, בריטי במקורו , בן 63 הינו בעל תואר בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת לידס, אותו סיים ב 1971 ומאז, במשך כארבעים שנה הוא עוסק בפרויקטים רכבתיים בעולם. בורצ'ל ניהל והוביל פרויקטים להסעת המונים מטעם מספר חברות בינ"ל וביניהן PB , סיסטרא ופרסונס, וכיום הוא עובד עבור חברת PB ,חברה שמשרדיה הראשיים בניו יורק , הנחשבת לאחת מחברות היועץ הגדולות בעולם בתחום התשתיות.

בורצ'ל שימש בשני העשורים האחרונים בתפקידים הבאים:

הוא היה מנהל התוכניות לפיתוח אסטרטגי רכבתי בקטאר, תוכנית שכללה 4 קווי מטרו, מערכת קווי רכבת קלה, קו רכבת מהירה וקו רכבת משא.כמו כן שימש אנטוני בורצ'ל כמנהל פרויקט קווי המטרו בדובאי, עבור רשות התחבורה והדרכים של דובאי, כשהוביל במשך חמש שנים את פרויקט קווי המטרו המופעלים בנהיגה אוטומטית, ללא נהגים, בהיקף של כ-8 מיליארד דולר. הפרויקט הזה כלל שני קווים באורך של 73 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, ובהם 46 תחנות, 3 דיפואים (מרכזי תחזוקה) ושני מתחמי חנה וסע לכלי רכב פרטיים.

לפני כן שימש בורצ'ל כמנהל פרויקט המטרו בדלהי, עבור תאגיד הרכבת של העיר, כשהוא מלווה את הפרויקט החל משלב התכנון וכלה בשלב ההפעלה. הפרויקט כלל שני קווים באורך 62 ק"מ, חלקו תת קרקעי וחלקו מוגבה מעל הקרקע, כולל 3 דיפואים, ויצור של 240 קרונות, בהיקף כולל של 2.5 מיליארד דולר.
הקו התת קרקעי הסתיים 8 חודשים לפני המועד המתוכנן.

תפקידים נוספים אותם מילא בורצ'ל : מנהל בכיר של פרויקט הקו הצפון מזרחי של המטרו בסינגפור , שהיקפו עומד מעל 4 מיליארד דולר. בורצ'ל, היה אחראי מטעם משרד התחבורה בסינגפור על תכנון, מכרוז וניהול הביצוע של 4 תחנות תת קרקעיות במרכז סינגפור, שנבנו גם לשימוש כמקלטים ציבוריים, וכן על כריית שתי מנהרות באורך 6 ק"מ כל אחת.

בורצ'ל גם היה מנהל ההנדסה האזרחי בקו 2 במטרו בקהיר. קו המורכב משתי תחנות על קרקעיות מוגבהות, תשע תחנות תת קרקעיות, מנהרה באורך 10 ק"מ בקוטר 8.4 מטר וגשר באורך 2 ק"מ. היקף הפרויקט כמיליארד דולר.

יו"ר נ.ת.ע , אלכס ויזניצ'ר ומנכ"ל החברה, יצחק זוכמן ברכו על המינוי והביעו תקווה כי בורצ'ל יסייע לקדם בהצלחה את פרויקט הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, הקו הראשון מבין רשת קווים המתוכננת למטרופולין.

"אני מקווה שאנטוני בורצ'ל, כמנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, בגוש דן, יסייע לנ.ת.ע להצליח במשימה הלאומית, בפניה אנו עומדים כעת-הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא כיום הפרויקט התשתיתי המורכב , החשוב והמסובך ביותר, הנעשה כיום במדינת ישראל. חובתנו היא להצליח במשימה הזאת למען אזרחי כל המדינה, ובעיקר למען תושבי גוש דן " אמר יו"ר נ.ת.ע אלכס ויז'ניצר.

"אין לי ספק, שאנטוני בורצ'ל עם הניסיון הבינ"ל הרבה שצבר, בפרויקטים רכבתיים בעולם, הוא עבורנו בנ.ת.ע ועבור כל תושבי מדינת ישראל, האדם הנכון במקום הנכון, בפרויקט כל כך גדול, מורכב ומסובך" אמר מנכ"ל נ.ת.ע, יצחק זוכמן.
בורצ'ל , שאותר לתפקיד ע"י חברות נ.ת.ע ו PB , יתחיל במשימתו באחד באוקטובר ויהיה מעורב בכל שלבי פרויקט הקו האדום שלהרכבת הקלה בגוש דן.

מקור: נת"ע
עד עכשו מה עשו ברקלת האדומה
רק פירים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה