חדשות מימני!

עובדייה

New member
חדשות מימני!

קיבלתי היום תוצאות חלקיות של בדיקות הדם והana שלילי. טוב עכשיו אני יותר מבולבל. לא מוצאים מה יש לי כבר 3 שנים אוףף שלפחות ידעו מה יש לי שיהיה עם מה להיתמודד.
 

ל3

New member
הי עובדיה

ראשית אני שמחה שאנאי יצא שלילי למרות שבטח חוסר הוודאות הזה לא מקל. עד כמה שידוע לי איבחון מחלת הלופוס לא מתבסס על אינאי בלבד ויש עוד פרמטרים נוספים שעוזרים בקביעת המחלה. האם הרופא ראה את התוצאות? מה אמרו לך על כך?
 

עובדייה

New member
הי ל3

אז ככה הרופא שלי לא קיבל את כול הבדיקות והאחות הטעתה אותי ואמרה לי שכן. עכשיו הרופא אמר למזכירות שאני יכול לדבר איתו בטלפון ושיעבירו את השיחות שלי אליו ככה שלהבא אני אדבר עם הרופא שלי שהוא בטוח יודע יותר לגבי הבדיקות שלי. הרופא נתן לי את התוצאות שיש עד עכשיו והם תקינות. עובדייה
 

gaia20

New member
ממש לא מובן לי

איך אתה מרגיש כמו שאתה מרגיש, הסימנים על הפנים...ואין כלום בתוצאות הבדיקות... זה מאוד מתסכל
איזה תוצאות קבלת עד עכשיו?
 

עובדייה

New member
זה מה שידוע עד עכשיו../images/Emo70.gif

הבדיקות שהיגעו לבנתיים הם ביוכימיה, המטולוגיה, אנדו-הורמון וסרו-אימונו וכולם תקינים. בעוד כ שלושה שבועות (ממש לפני חג פסח) הולכים לעשות לי ביופסה בפנים (לא נעים להיות בליל הסדר עם תחבושת על הפנים
) ואז נדע יותר. ביום ראשון אני נפגש שוב עם הרופא ומקווה שיהיה לו יותר תוצאות ומשהוא ממשי להגיד לי.
 

עובדייה

New member
אוףףף

האחות האהבלה לא ידעה אך לעשות את הבדיקה הכי חשובה זו שמאבחנת את הלופוס ספציפי והיא עשתה אותה לא טוב ולכן מחר אני הולך לעשות אותה שוב. אני כבר חסר סובלנות. נ.ב. דיברתי עם אמא שלי והיא אמרה לי שיש לנו בעיות במשפחה עם כדוריות הדם הלבנות.
 
למעלה