חדשות מאתר TOTP

necky

New member
חדשות מאתר TOTP

אנא כנסו לקישור כדי לראות את החדשות ואם אפשר לתרגם לי בקצרה בבקשה תודה למתרגם או למתרגמת
 

Shaharitos

New member
תרגום ../images/Emo26.gif

ככה... אנטוני אומר שהשמועות שלי עוזב לא נכונות, וזה עצוב שאנשים עדיין מאמינים לשמועות כאלה אחרי 3 וחצי שנים... הוא אומר שאם מישהו מהם יעזוב הם יתפרקו ולא ישארו 3. כי הם לא כמו ווסטלייף שנשארו 4, בלו ישארו 3 וזה מספר לא טוב... זהו.
 

necky

New member
תודה שחריתתתתתתת

תודה שחריתתתתתתת על התרגום למרות שהבנתי לפי הכותרת שזה דבר כזה אבל רציתי להיות בטוח בזה
 

Miss Kitty

New member
התירגום של הכתבה-

בערך... אנטוני אמר בראיון שהשמועות שלי עוזב או שהלהקה לפני פירוק לא נכונות, אבל אם יבוא יום ואחד מהם כן יעזוב, הם לא ימשיכו בתור שלישיה..
 
למעלה