חדשות מאל-על

חדשות מאל-על

החברה האריכה את תקופת החכירה של שני מטוסי הבואינג -האחד 737-800 ברישום 4X-EKI שצבוע בסכימה של נורת' אמריקן ו- 767-300 ברישום 4X-EAJ (שאין לו בגחון את הפס הכחול) בחמש שנים נוספות לפחות. כך נודע לי ממקור באל-על.
 

daveair

New member
מגניב, בטח אם בדיעבד הם היו יודעים

יחכירו לכל כך הרבה זמן הם היו צובעים אותם בצבעי אל על מלאים. יש למישהו הערכה כמה עולה הארכת חוזה על כל אחד מהמטוסים האלה?
 

ונפלון

New member
לא נראה לי שזה מפריע להם יותר מדי

הצביעה החדשה של אל-על קיימת מאז פברואר 1999 (ליתר דיוק ב-11 בפברואר אותה שנה נחת בארץ ה 4X-EAE שהיה המטוס הראשון בצביעה החדשה) והרי מטוסי ה 742 לנוסעים לא נצבעו בה עד סוף שירותם בחברה, שהיה בנובמבר 2005. אל תשכח שקיימים עדיין שני 752 של אל-על הנמצאים בצביעה הישנה. אני אישית מעדיף את הצביעה הישנה על החדשה, אז זה לא מפריע, אפילו עדיף...
 

singera

New member
כמה תיקונים: עד כמה שידוע לי הEKA הגיע צבוע

ראשון לטקס בפברואר 99. לAXB הייתה פיצול אישיות כפי שניתן לראות כאן
 

ונפלון

New member
Nope

ה EAE הגיע ב-11 לפברואר 99 בצביעה החדשה, ה EKA הגיע ב-26 לפברואר. עשו לו טקס לוו דווקא בגלל הצביעה החדשה, יותר בגלל שהוא היה ה 737NG הראשון של אל-על.
 

ערן שחר

New member
יש הרבה חברות שאוהבות להשאיר את המטוסים

חצי צבועים אפשר לראות בקישור הזה מ airliners http://www.airliners.net/search/photo.search?&s=1&keywords=hybrid+livery
 

ערן שחר

New member
בקצב שהם מעלים מחירים לא ישארו להם נוסעים

חברת התעופה אל-על הודיעה היום על העלאת תעריפי הטיסות בשיעור ממוצע של 6% וחצי החל מראשית החודש הבא. בנוסף תעלה אל-על את היטל הדלק הנגבה מכל נוסף ב-80 דולרים ליעדים ארוכי טווח. 40 דולרים לאירופה ו -30 דולרים לטיסות קצרות באזור אגן הים התיכון. בחברת אל על מוסרים כי העלאת המחירים נובעת מעלייה במחירי הנפט לשיא של כל הזמנים. העלאת המחירים האחרונה בחברה הייתה בחודש ינואר האחרון. (נגה ניר נאמן) נענע לא כל כך ברור לי אם הם אומרים שזה בגלל עלית מחיר הדלק למה מעלים גם את המחיר ב 6% וגם את היטל הדלק??
 

redyoyo

New member
שלרגע לא תסיק ששאר חברות התעופה לא מעלות..

לופטי, אוסטריאן סוויס ושות' - אצל כולם המחירים האמירו
 

ערן שחר

New member
לפי נתונים שפורסמו בעיתונות לא הסכומים כאלה

אלעל בצעה העלאה כפולה , גם את מחיר הכרטיס וגם את היטל הדלק. לפי העיתונות היא העלתה את המחיר בצורה סלקטיבית, קווים שהיא בלעדית ( בצורה ישירה) היא העלתה יותר ובקווים שיש תחרות היא העלתה פחות. ( ואין פה חוקים של סחר חופשי או היצע וביקוש, כי לחלק מהקווים הממשלה לא נותנת לחברות אחרות להכנס) זה מה שנקראה מדיניות השמים הסגורים.או מונופול .
 

redyoyo

New member
מבלי להיכנס לפרטי פרטים מכיוון שאיני בקיא בהם

לרגע לא אומר שאלעל לא חברה יקרה, אני רק אומר שהעלייה היא אצל כולם. אכן הנגזרת לדבר היא שלפני שנתיים יצא לי רבות לטוס עם סוויס מכיוון שהם הציעו את הדילים הטובים ביותר, לופטי לא היה על מה לדבר בכלל עקב עלות שערורייתית..ואוסטריאן היו מעט יותר יקרים. השנה התהפכו הדברים סוויס העלו מחירים ובכלל אין מקומות על הטיסות, אוסטריאן חגגו על הדרך, ויצא מקרה שדווקא אלעל הייתה יותר זולה. יש לציין שאני בא מנקודת מוצא שעליי לבצע קונקשנים באירופה. שורה תחתונה אני מסתכל על משך השהייה בקונקשן ועלות מי שמציע את הדיל הטוב ביותר עימו אני אסע, יום אחד לעל ויום אחר אוסטריאן. יש לי בעיה עיקרית עם כתבת ה"תעופה" של ערוץ 10 שלרוב דיווחיה אינם נוטים עם קו האמת והצלבת מידע זהו מושג לא ידוע, אך זוהי התולדה של אמצעי התקשורת בארצנו אשר הרגילו אותנו האזרחים לצרוך מידע מהיר ולא באמת אינפורמטיבי. כאשר אתה מסקר נושא כזה מדוע אתה לא מציב אותה לעומת חברות אחרות בכתבה? ודוג' הרי יש בלי סוף. זהו טיב העולם העסקי היום, לטוב ולרע. כאשר תהיה בלעדי על הקו ת"שדוד" את הנוסעים כי בעצם אין להם ברירה. וחברות מנצלות את זה בדיוק כמו מוצרים צרכניים רגילים שאתה נחשף אליהם מדי יום, מדוע תרופה X עולה כל כך הרבה? כי אין לה מתחרים והדרישה גבוהה- יקום מתחרה שיצליח להפיל את כל החסמים ששמו לפני אזי המחיריםירדו, לצערנו התהליכים לוקחים לפעמים גם שנים אבל תודה לאל לבסוף הם קורים...
 
למעלה