חדשות ועדכונים

דיברגנט חדש

Well-known member
כל העדכונים לגבי סדרות מחו"ל וכן סדרות העולות ביס...

זה סופי – כל הסדרות של מארוול בנטפליקס מבוטלות


לאחר חמש שנים של עשייה, אחת השותפויות האהובות יותר בעולם הטלויזיה מתקרבת לקיצה. לאחר ש”לוק קייג’” (Luke Cage), “איירון פיסט” (Iron Fist) ו”דרדוויל” (Daredevil) בוטלו, נותרו רק “המעניש” (The Punisher) ו”ג’סיקה ג’ונס” (Jessica Jones) מבין הסדרות אותן נטפליקס (Netflix) מפיקה עבור מארוול (Marvel). כעת גם זמנן תם.

בסוף העונה השניה של “המעניש”, שיצאה לפני כחודש, הייתה תחושה שלא נזכה לראות את הגרסה הזאת של פרנק קאסל שוב. לא מפתיע לשמוע על הביטול, כמו שגם לא מפתיע ש”ג’סיקה ג’ונס” מבוטלת גם היא. עונתה השלישית של הסדרה בדרך, ועדיין צפויה לצאת במהלך השנה – והיא תהייה עונתה האחרונה בהחלט, והאחרונה מכל סדרת מארוול של נטפליקס.

שירות הצפיה הישירה של דיסני, +Disney, קרב ובא, אך זו ככל הנראה לא הסיבה לביטולים. סדרות מארוול/נטפליקס הן סדרות למבוגרים בלבד, תכנים שלא נראה בשירות דיסני+ המשפחתי. כמו כן, רק לאחרונה מארוול הזמינה 4 סדרות אנימציה חדשות מ-hulu, גם הן למבוגרים בלבד, כך שבבירור לדיסני אין בעיה להזמין מרשתות אחרות תכנים שהיא עצמה לא תפיק.

כבר זמן מה רצו שמועות ודיווחים על חוסר שביעות רצון הדדית בין ענקיות המדיה. מבחינת נטפליקס, סדרות מארוול הצליחו, אבל לא הצליחו מספיק. הן היו יקרות להפקה, וזה לא היה מוצדק. נטפליקס רצתה להקטין את התקציב, בעיקר על ידי קיצור העונות – מ-13 פרקים ל-10 פרקים לכל עונה. דיסני, מצידה, לא אהבה את הרעיון. זה, לפחות, מה שידוע לנו מפרטים שהצליחו לדלוף החוצה – דיסני ונטפליקס שומרות את רוב הפרטים לעצמן.

ג’ף לואב (Jeff Loeb), אחד המפיקים הראשיים של חטיבת הטלויזיה של מארוול, ניסה להרגיע את המעריצים: “הרשת השותפה שלנו אולי החליטה שהיא לא רוצה להמשיך לספר את הסיפורים של הדמויות האלה, אבל אתם מכירים את מארוול מספיק טוב לדעת שזה לא נגמר ככה. כמו אמר פעם אביו של מת’יו מרדוק: אדם לא נמדד לפי איך שהוא נופל, אלא לפי איך שהוא קם בחזרה‘”. בכך לואב מרמז גם שאנחנו נזכה לראות שוב את הגיבורים המבוטלים, אולי אפילו בקרוב. זה לא יהיה בנטפליקס אבל, ורוב הסיכויים שאלה גם לא יהיו אותם השחקנים.
 

גםצופה

Member
מנהל
עונה חדשה ל'האנטומיה של גריי'.

למרות שבמשך חודשים רבים דאגו כוכבי ומפיקי "האנטומיה של גריי" להבהיר לנו שהעונה ה-17 של הסדרה עשויה להיות גם האחרונה, מסתבר שמתוכננת להיות לה לפחות עוד עונה.

אחרי אינספור שמועות על ביטולה האפשרי, "האנטומיה של גריי" ממשיכה להוכיח לגמרי כאן כדי להישאר, בין אם אנחנו מעוניינים בכך ובין אם לא. הדרמה הרפואית, למורת רוחם של כמה מעריצים וותיקים שמאסו בה, חודשה באופן רשמי לעונה 18.

ויתכן שהיא תישאר איתנו לזמן עוד יותר ממושך: העונה המדוברת לא הוגדרה כסופית, ועתידה האפשרי של הסדרה האהובה עוד נמצא בערפל.

קריסטה ורנוף, מפיקה בכירה ובעצם המוח שעומד מאחורי "האנטומיה" ו"תחנה 19" (לצד השם הידוע יותר, שונדה ריימס) תשמור על כס המפיקה בפועל. העסקה שלה עם הרשת סימנה משב רוח אופטימי בכל הנוגע לחזרתה האפשרית (שכעת הפכה וודאית).

אלמנטים אחרים כללו חידוש חוזים עם חברי הקאסט המקורי, אלן פומפאו (מרדית' גריי), צ'נדרה ווילסון (מירנדה ביילי) וג'יימס פיקנס (ריצ'רד וובר), שהחוזים הנוכחיים שלהם מסתיימים בסוף העונה העתידית. כזכור, חבר וותיק נוסף בקאסט "האנטומיה" דווקא בחר לעזוב את הסדרה, זאת לאחר 12 שנים בהן היה חלק מצוות השחקנים.

פומפאו, גיבורת הסדרה שמכהנת גם כמפיקה, סגרה חוזה שנתי חדש אחרי משא ומתן. עתידם של ווילסון ופיקנס בסדרה לא היה ברור עד הרגע האחרון, אבל לבסוף גם הם חידשו את חוזיהם.

"'תחנה 19' ו'האנטומיה של גריי' עשו עבודה מדהימה בהוקרת תודה לגיבורים בחיים האמיתיים בכך שהם העניקו לקהל מבט מעמיק באחד הסיפורים הרפואיים הגדולים ביותר של זמננו", אמר קרייג ארוויץ', נשיא הולו ורשת ABC. "קריסטה וצוות הכותבים שלה המשיכו לספק את הסיפורים המרתקים והחומלים שהם סימן ההיכר של התוכניות האלה, ויצרו כמה מהרגעים המדוברים ביותר השנה בטלוויזיה. אנחנו כל כך אסירי תודה לצוות השחקנים המוכשרים שלנו על העבודה יוצאת הדופן שלהם שמתחברת לצופים בכל מקום, ואנחנו מצפים לחלוק עם המעריצים שלנו רגעים מכריעים עוד יותר בעונה הבאה".
 

גםצופה

Member
מנהל
"איך פגשתי את אבא" - סדרת ההמשך לסיטקום המצליח "איך פגשתי את אמא" עתידה לעלות בעונה הבאה

"איך פגשתי את אבא" - סדרת ההמשך לסיטקום המצליח "איך פגשתי את אמא" - נחשבת כבר עכשיו לאחת הקומדיות הטלוויזיוניות המסקרנות של השנה הבאה. בראיון חדש חשפה הכוכבת המיועדת, הילארי דאף, פרטים ראשוניים על הסדרה ואמרה כי היא וצוות ההפקה מקווים להחזיר אליה גם שחקנים מהסדרה המקורית.



לאחר שנים של ניסיונות כושלים, החלום של יוצרי "איך פגשתי" סוף סוף יצא לפועל והספין אוף "איך פגשתי את אבא" הפך משאיפה למציאות. את התפקיד הראשי תגלם לא אחרת מכוכבת "ליזי מקגווייר" ו"יאנגר", הילארי דאף. כרגע לא ידועים יותר מדי פרטים לגבי הסדרה העתידית, וצופים רבים לא מרוצים מההחלטה להפיק את הסדרה, אבל הליהוק של דאף בתור הדמות הראשית בהחלט הופך אותה למסקרנת ומבטיחה במיוחד.

השחקנית, שבדיוק סיימה לצלם את עונתה השביעית של "יאנגר", התארחה לאחרונה בתוכנית של ג'ס קייגל ודיברה על הפרויקט המצופה. "תהיה לי שוב משפחה על הסט, משפחה טלוויזיונית", אמרה בהתרגשות, וגם זרקה כמה רמזים לגבי העלילה עצמה.



בגדול, דאף לא באמת חשפה יותר מדי אינפורמציה, אבל ענתה על שאלה אחת גדולה וחשובה, גם אם במעורפל - האם העלילה של "איך פגשתי את אבא" תהיה קשורה איכשהו לעלילה ולדמויות של "איך פגשתי את אמא"? לדבריה, "אני לא רוצה להסגיר הכל והתסריט עדיין עובר שינויים, אבל כן, העלילה מתחברת ובתקווה יהיו גם הופעות אורח כיפיות של חלק מחברי הקאסט המקורי". במילים אחרות, סופי, הדמות שלה בסדרה, היא חלק מהיקום הטלוויזיוני של "איך פגשתי את אמא" - אולי הבת של אחת הדמויות המקוריות? בינתיים, נאלץ לחכות ולראות.

לגבי הקשר לסדרת האם, זה כל מה שדאף יכלה לחשוף, אבל היא נתנה עוד קצת פרטים לגבי העלילה עצמה, ובעיקר מספר אחד משמעותי - כמות הדמויות הראשיות לצדה של סופי. "יש המון הזדמנויות לספר סיפורי אהבה בסדרה כי זה סופי ושלושה בחורים. אז אנחנו נצלול למאורת הארנב הזאת של - מי מהם הוא האבא? ונזכה ללוות את סופי ולחוות איתה איך זה לנסות למצוא אהבה ולצאת לדייטים בעולם המודרני".

 

גםצופה

Member
מנהל
עונה חדשה ל"סיפור פשע אמריקאי" המבוסס על שערוריית ביל קלינטון ומוניקה לווינסקי.

לקח לא מעט שנים לעונה החדשה של "סיפור פשע אמריקאי" לעלות.

כשריאן מרפי רק הודיע על כוונתו להפוך את שערוריית ביל קלינטון ומוניקה לווינסקי לעונה של "סיפור פשע אמריקאי" - דבר אחד היה ברור כשמש. העונה הראשונה של הסדרה, שעסקה במשפט של או ג'יי סימפסון, עשתה תיקון היסטורי של ממש כשהציגה את היחס המיזוגני כלפי התובעת מרשה קלארק מהתקשורת והקהל. היה ברור שאותו הלך רוח יינקט גם בעונתה החדשה, כך שהיא תעשה תיקון מאוחר ליחס שהעניק הציבור ללווינסקי.



כזכור, בתקופת עבודתה בפנטגון, קיימה לווינסקי מערכת יחסים קצרה עם הנשיא דאז ביל קלינטון, שהיה בקדנציה הראשונה. אשת סודה של מוניקה לווינסקי, לינדה טריפ, הקליטה בחשאי את שיחות הטלפון שניהלה עם לווינסקי בזמן הרומן, והעבירה אותן אל עורך הדין והשופט בדימוס קנת' סטאר. מכאן, הכל השתבש: לווינסקי הודתה שבמערכת יחסיה עם קלינטון התקיים מין אוראלי בחדר הסגלגל.

הודאה זו תועדה בדיווחו של סטאר ובסופו של דבר הובילה לניסיון הדחתו של קלינטון באשמת עדות שקר ושיבוש הליכי משפט בנוגע לפרשה. וקלינטון המשיך להכחיש: בשידור טלוויזיה רשמי מהבית הלבן טען קלינטון כי "לא קיימתי יחסי מין עם האישה הזו, גברת לווינסקי". אבל תחת לחץ של סטאר, הוא הודה בהמשך כי הטעה את הציבור וסיפר שיחסיו עם לווינסקי היו "לא הולמים". קלינטון הורשע על ידי בית הנבחרים של ארה"ב אך זוכה על ידי הסנאט, כך שלא איבד את תפקידו.



בשנים שלאחר המקרה, פמיניסטיות רבות מחשיבות את תשומת הלב שהופנתה ללווינסקי כאפליה מינית, כאשר לדבריהן - היא נוצלה במסגרת יחסי כוח וזכתה לשיימינג מוחץ וגורף יותר מזה שזכה לו קלינטון, וללא הצדקה. במהלך השנים האחרונות, עם עליית המודעות לגבי היחס של התקשורת לנשים, הניסיון לעשות תיקון עבורה יצא מגבולות הפמיניזם הרדיקלי והחל לחלחל אל המיינסטרים. לא מעט מגזינים פרסמו כתבות עם כותרות בסגנון "כולנו חייבים למוניקה לווינסקי התנצלות", עם ציטוטים המדגימים את טיבו המפוקפק של היחס התקשורתי אליה באותה התקופה. בזמנו, לווינסקי בעיקר הפכה לפאנץ' ליין עבור מגישי לייט נייט כמו ג'יי לנו ודיוויד לטרמן, ומלבד סלאט-שיימינג, היא חוותה ביריונות מצד התקשורת בכל מה שקשור למראה החיצוני שלה, ובאופן ספציפי יותר - המשקל שלה.



בראיון חדש, ריאן מרפי מאמת את מה שהיה כבר ברור לכולם - הגיע הזמן לספר את הסיפור הזה מהצד הנשי שלו. אבל מפיק העל כן חשף פרט נוסף שרק הופך את הפרויקט העתידי למסקרן עוד יותר: לווינסקי עצמה מעורבת מאוד בתהליך כתיבת התסריט. "היא מעורבת בכל אחד מהתסריטים ומספקת לנו הרבה תובנות ומחשבות", אמר מרפי. "הדבר הנהדר הוא שאנחנו מספרים את הסיפור של מוניקה, שאני חושב שצריך להיות מסופר. ממש כמו שהראינו את מרשה קלארק באור אחר, זה מה שאנחנו הולכים לעשות עם מוניקה".



למרות הכוונות הטובות והתיקון שבהחלט מגיע ללווינסקי מול הקהל הרחב, הסדרה כבר הספיקה לספוג ביקורת על השימוש בחליפת שומן כדי להפוך את שרה פולסון לדמותה של לינדה טריפ, במקום לשכור שחקנית שמנה לתפקיד. לנעליה של לווינסקי תיכנס השחקנית ביני פלדשטיין ("בוקסמארט") ולצדה לוהקו קלייב אוון בתור ביל קלינטון, אידי פלקו בתפקיד הילרי קלינטון ופרצופים מוכרים נוספים. בין השאר, תוכלו לזהות בסדרה את מרגו מרטינדייל, בטי גילפין ("GLOW"), בילי אייכנר ומירה סורבינו. הסדרה צפויה לעלות במהלך 2021.
 

גםצופה

Member
מנהל
פוקס מחדשת את סדרות מוקד 911.

סדרת מוקד 911 תחזור לעונה 5 וסדרת הבת מוקד 911 טקסס תחזור לעונה 3.
מוקד 911 תחזור במהלך יולי ומוקד 911 טקסט תחזור במהלך ינואר 2022.

מוקד 911 היא הסדרה עם ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר ברשת פוקס
 

גםצופה

Member
מנהל
עוד עדכונים לגבי סדרות מרשת ABC



רשת ABC הודעה על חידוש עונות של עוד חמש סדרות.
הסדרות רוקי, מיליון דברים קטנים, הקונרים, הגולדברגים, ו" Home Economics".
רוקי, מיליון דברים קטנים, והקונרים יחזרו לעונה ה-4, הגולדברגים לעונה ה-9, ו" Home Economics" לעונה ה-2.

הסדרות הללו מצטרפות ליתר הסדרות שהודיעו על חידושם כמו " Big Sky", הרופא הטוב, האנטומיה של גריי, תחנה 19 ושחור-כזה (שכרגע מתברר שזאת תהיה העונה האחרונה של הסדרה.)


מתוך שמונה הדרמות ששודרו ב-ABC בעונת הטלוויזיה הזו, "הטירון" דורג במקום החמישי בהדגמה (אחרי גריי, תחנה 19, "דוקטור טוב" ו"שמיים גדולים"), ואחריו "מיליון דברים קטנים". בינתיים, מתוך שבעת הסיטקומים של ABC העונה, משפחת גולדברג והקונורים מדורגים במקום הראשון והשני בהדגמה, בעוד " Home Economics".מדורגת במקום ה-5.
 

גםצופה

Member
מנהל
"המתמחה" חוזרת לעונה -5.

רשת פוקס הודיעה שהסדרה "המתמחה " תחזור בסתיו לעונה ה-5. בנוסף הודיעה רשת פוקס שהשחקן מוריס צ'סטנאט, המגלם מעונה ה-3 את הנוירוכירורג בארט קיין, יהיה העונה שחקן חוזר, מכיוון שהוא לוהק לתפקיד ראשי בדרמה המשפחתית של פוקס " Our Kind of People"

עלילת סדרת "המתמחה" מתרחשת בבית החולים "צ'סטיין פארק" באטלנטה, ומספרת על רופאים הפועלים בשיטות לא אתיות, כאשר מה שחשוב לרופאים הוא בעיקר להרוויח מהמטופלים...

מאט זוקרי (בנות גילמור, האישה הטובה) מגלם את קונרד הוקינס, רופא בעל רצון חזק ומרדני,

בעוד אמילי ואן קמפ (קפטן אמריקה, נקמה) מככבת כאחות (ואשתו של קונרד כיום) ניק נווין.

צוות השחקנים כולל גם את מאניש דייל (90210) בתפקיד דבון פראבש, מלקולם-ג'מאל וורנר (המופע של קוסבי) בתפקיד איי.ג'יי "הראפטור" אוסטין, ברוס גרינווד (סיפור פשע אמריקאי) בתפקיד רנדולף בל וג'יין ליבס (פרייז'ר) כקיט ווס.

עד כה בעונה הרביעית, צ'סטיין הפך לבית חולים ציבורי במקום פרטי, ומפלס את דרכה של קיט כמנכ"ל החדש. קונרד וניק, בינתיים, נישאו ומצפים לילד משותף, ואיי.ג'יי מתמודד עם עזיבתה האחרונה של עמיתתה ואהבתה מינה אוקאפור — בגילומה של שונט רנה וילסון, שיצאה מהסדרה באפריל — שחזרה הביתה לניגריה כדי להימנע מגירוש.

אגב, ההודעה על חידושו של "המתחמה" הגיע ממש יום אחד לפני סיום העונה הרביעית שלו.
 

גםצופה

Member
מנהל
העיבוד האמריקאי של "בשבילה גיבורים עפים" יוצא לדרך ומפרסם את השחקנים שעתידים להיכנס לנעליהם של תומר קאפון ונינט,


שלוש שנים עברו מאז שהופיעו דמויותיהן של ארבעת הלוחמים לשעבר, וכמובן יעלי, על מסך הטלוויזיה שלנו לראשונה, בסדרה "בשבילה גיבורים עפים". כעת, שנה אחרי שפורסם כי הסדרה הישראלית תזכה לעיבוד אמריקאי שייקרא "Echo 3" ויעלה באפל TV, נחשף חלק מקאסט השחקנים שעומדים להכנס לנעליהם של תומר קאפון, נדב נייטס ונינט טייב.

סדרת המתח הישראלית המבוססת על ספרו של אמיר גוטפרוינד באותו השם מגוללת את סיפורם של ארבעה חברים ששירתו יחד כלוחמים בגולני, המתאחדים אחרי שנים במטרה לפתור את התעלומה הקשורה בהיעלמותה המסתורית של יעלי - האקסית של אחד מהם ואחותו של האחר. לקראת עליית הסדרה החדשה, נחשפו המקבילות האמריקאיות לשלוש הדמויות שעתידות להוביל את הסדרה: מיכיל האוסמן ( דא'אריו נאהאריס מ"משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה") וג'סיקה אן קולינס ("כוננות עם שחר").

הסיפור בעיבוד האמריקאי לסדרה, שנכתב על ידי מארק בול ("מטען הכאב", "כוננות עם שחר") עבר כמובן אמריקניזציה, ועכשיו, יעקוב אחר דמויותיהן של האוסמן ואוונס, יוצאי יחידה מיוחדת מצבא ארצות הברית, שמוצאים את עצמם במרכז פרשייה קונספירטורית בינלאומית בגבול קולומביה- ונצואלה, בזמן שהם מנסים להציל מדענית (שתגולם על ידי קולינס), אהובתו של האוסמן, ואחותו של אוונס. כרגע הסדרה עוד בשלבי הפקה ולא פורסם תאריך עלייה עתידי.
 

גםצופה

Member
מנהל
במאי "מהיר ועצבני" עתיד לביים סדרת דרמה חדשה

רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC הכריזה על דרמת פשע חדשה אשר תעמיד במרכזה שוד בנק סבוך ומתוחכם. על פי הדיווחים, שתי השחקניות שלוהקו להוביל את הסדרה החדשה הן מורנה באקרין ("פיירפליי"), וראיין מישל בתה ("החיים עצמם"). באקרין עתידה לגלם את דמותה של אלנה פדרובה, פושעת מתוחכמת המשתתפת במספר שודים ברחבי ניו יורק ונמצאת במנוסה תמידית מפני החוק. בתה תגלם את אל פיצג'ארלד סוכנת FBI הנחושה בדעתה למצוא את אלנה ולעצור אותה אחת ולתמיד. כרגע הסדרה נמצאת עוד בשלבי הפיתוח, ונמסר כי ג'סטין לין - במאי סרטי "מהיר ועצבני", גוייס למלאכת הבימוי של הפרק הראשון, אשר נכתב על ידי התסריטאי זוכה פרס האמי, ניקולס ווטון.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסדרה המוזיקלית "הפלייליסט של זואי" לא תחודש לעונה נוספת

רשת NBC הכריזה על ביטולה של הדרמה המוזיקלית בכיכובה של ג'יין לוי - "הפלייליסט של זואי", אחרי שתי עונות בלבד. הסדרה עוקבת אחר דמותה של זואי קלארק, מתכנתת צעירה שבעקבות בדיקת MRI שהשתבשה מגלה שביכולתה לשמוע את המחשבות והרגשות הכמוסים ביותר של הסובבים אותה - רגשות המתבטאים בנאמברים של שירה וריקוד שרק היא עדה להם.

בעקבות ההודעה המצערת על ביטולה של הסדרה, ביטאה לוי את אכזבתה לאור העובדה שאת מקומה של הסדרה שבה הופיעה במשך שתי עונות, סדרה הקוראת לאהבה על כל גווניה, תתפוס ככל הנראה דרמת פשע שגרתית ואלימה. כרגע יוצרי הסדרה מחפשים בית חדש כדי לאפשר ל"פלייליסט של זואי" להמשיך ולהתקיים, אולם קיימת אפשרות סבירה שהסדרה המוזיקלית הגיעה אל סופה.
 
למעלה