חדשות ולינקיה לשבת

בהקשר דומה, פינקוס זכה בפרס העיצוב

של משרד החינוך והתרבות. כתבה מ-Ynet ועד לתערוכת הזוכים ב-8 ביולי במוזיאון ת"א, ירמי מציג יחד עם שאר חברי קהילת המעצבים ביום ג' הקרוב (הפתיחה), 4.1.05, במרכז עמיעד רח' עמיעד 12 בשוק הפשפשים ביפו בשעה 20:00. לאחר מכן התערוכה תהייה פתוחה בתאריכים. 5-12.1 בימים א'-ה ושבת משעה 10:00 עד 20:00, ביום ו' משעה 10: עד 14:00. הכניסה חופשית.
 

El Caballo

New member
ממש מגניב

אישית אני חושב שמספיק רק "intense gaming" בלי הטקסט על הת'ריל שבדבר אבל אני משוגע בכל מקרה... הגיעה לו הזכיה :)
 
תערוכה של אגודת המאיירים

ברעננה בנושא סרטים שוברי קופות.בחלקה(הסרטים הישראליים),היא מוצגת גם בסינטמק ת"א .
 

pillit

New member
חלק ממנה- מוצג בסינימטק

התערוכה מחולקת ל-2- איורים לסרטים ישראלים ( בסינימטק) ולא ישראלים- ברעננה.
 

pillit

New member
תערוכה גם לאיגוד הקריקטוריסטים

נפתחה אמש, בהשתתפות כל המי ומי של עולם הקומיקס, האיור והקריקטורה,- ו-שמעון פרס...
 
שאלה ללירן רביב

היי, רציתי לדעת איך המאיירים מגיעים להשתתף בתערוכות האלו? זה מפורסם איפשהו הרבה לפני? תודה
 

pillit

New member
התערוכות של אגודת המאיירים

פתוחות, מין הסתם- לחברי- אגודת המאיירים. www.illustrators.org.il חברי האגודה מקבלים מידע, משתתפים בתערוכות, מקבלים פרסום באתר האגודה, ו5 עמודים בקטלוג האגודה- העובר בין משרדי פרסום ומוציאים לאור. תערוכות איגוד הקריקטוריסטים ( אק"י)- מעניקה לחבריה, מין הסתם- הטבות משלה. לירן- סליחה שהשתלטתי לך על התשובה...
 
תודה-

נכנסתי לאתר של אגודת המאיירים, ולא כל השמות שמשתתפים בתערוכה רשומים כחברי האגודה. אז זה לא מחייב להיות חבר באגודה? סליחה על השאלות האלה, פשוט אני מעוניינת לדעת איך כל זה מתבצע.
 

pillit

New member
הרשימה באתר

היא רק של חברים שהעלו קבצים לאתר. יש מעל 300 חברים, וחלק גדול שלהם בכלל לא עובד על מחשב, לכן לא העלו לשם קבצים- לכן לא מופיעים ברשימה. אבל- אפשר גם לא להיות חבר, אלא- עמית. זאת אומרת- יש גם אפשרות זולה יותר ( בעיקר לסטודנטים, חברים במבחן, או מאיירים ידועים שאינם רוצים לשלם עבור הדפים בקטלוג- כי אינם זקוקים להם), והם רשאים להשתתף בחלק מהתערוכות, ולקבל מידע - אך לא זכאים להנחות(כניסות למוזיאונים, ארטא וכ"ו), אני חושבת, ולייצוג בקטלוג או באתר. אני לא רוצה להטעות אותך בזאת- אז הכי טוב שתפני ל- רחל אוחונוב- ( היא ברשימה)- היא אחראית על הכל ( המדינויות משתנה יום ליום)ותשאלי אותה. בהצלחה
 
למעלה