הרשימה באתר
היא רק של חברים שהעלו קבצים לאתר. יש מעל 300 חברים, וחלק גדול שלהם בכלל לא עובד על מחשב, לכן לא העלו לשם קבצים- לכן לא מופיעים ברשימה. אבל- אפשר גם לא להיות חבר, אלא- עמית. זאת אומרת- יש גם אפשרות זולה יותר ( בעיקר לסטודנטים, חברים במבחן, או מאיירים ידועים שאינם רוצים לשלם עבור הדפים בקטלוג- כי אינם זקוקים להם), והם רשאים להשתתף בחלק מהתערוכות, ולקבל מידע - אך לא זכאים להנחות(כניסות למוזיאונים, ארטא וכ"ו), אני חושבת, ולייצוג בקטלוג או באתר. אני לא רוצה להטעות אותך בזאת- אז הכי טוב שתפני ל- רחל אוחונוב- ( היא ברשימה)- היא אחראית על הכל ( המדינויות משתנה יום ליום)ותשאלי אותה. בהצלחה