חדשות הבידור- כל מה שחם...

M i k e s F a n

New member
חדשות הבידור- כל מה שחם...../images/Emo42.gif

הנה כל העידכונים הכי חמים בעולם הבידור נכון להיום ה- 19 לפברואר 2006: חם בארץ:
אורנה דץ תנחה בפעם השלישית את תחרות מלכת היופי
ואנה ארונוב תכארגרף:
תחרות מלכת היופי של ישראל, 56 במספרה, תיערך ב-21 במרץ, במרכז הקונגרסים בחיפה, ותועבר בשידור חי ב"רשת", ערוץ 2.
אנה ארונוב, כוכבת "רוקדים עם כוכבים", תשמש ככוריאוגרפית הראשית של הטקס, תלמד את המועמדות והמשתתפים לרקוד, ואף תופיע בקטעי ריקוד מיוחדים. בינתיים, הבנות מתבקשות לשמור על הפיגורה.
רונה לי שמעון מנבחרת "נולד לרקוד" תצטרף לעונה החדשה של "השיר שלנו" בתפקיד בת זוגו של רן דנקר
לאחר שהודחה מחצי הגמר של "נולד לרקוד" רונה לי שמעון(23) תשתתף בעונה הקרובה בסדרה "השיר שלנו" ותגלם את בת זוגו של רן דנקר.. כך דווח מ"ידיעות אחרונות".
הרקדנית התמירה למדה משחק ומחול בהולנד ובארצות הברית, והיא תפגין את כישוריה על סט הטלנובלה.
"היה לי קשה אחרי חצי הגמר, לא הפסקתי לבכות"
, אמרה רונה לי לעיתון, "עכשיו אני מאושרת שקיבלתי את התפקיד".
עונה חדשה ל"השגריר"-הפעם בחמש יבשות
הזוכה בעונה השנייה של "השגריר" שיוצאת לדרך, לא יחליף את איתן שוורץ רק בניו יורק אלא גם באוסטרליה, אסיה, אפריקה ואירופה. תוכנית "השגריר", שהתמקדה בשנה שעברה במאמצי ההסברה של ישראל באירופה ובארה"ב חוזרת למסך בתחילת מרץ.
אלפי מתמודדים הגישו מועמדות לתוכנית ורק 14 מתוכם יעמדו על קו הזינוק בתחילת העונה.
העונה החדשה של "השגריר" תשודר החל מיום שבת ה- 4 במרץ, בקשת, ערוץ 2.
יהודה מאשר, אנחנו מאמינים.
"נפרדנו", כך אמר יהודה לוי בהצהרה רשמית למצלמות 'ערב טוב' עם גיא פינס, והוסיף "אני לא רוצה להיכנס לזה כי זה עדיין טרי".
דוגמן פוקס ובקרוב כוכב טלנובלת הכדורגלנים 'האלופה', עדיין לא מוכן לפרט על הפרידה מאפרת בוימולד, בת זוגו במשך 5 השנים האחרונות, אך לפחות זכינו לשמוע את הבשורה המרה מפיו.
סינגל חדש לדודו טסה
היום יצא לרדיו השיר 'לולה', סינגל ראשון ומרגש מאוד מתוך אלבום חדש שבדרך של הזמר והיוצר דודו טסה. שנה אחרי צאת אלבומו הקודם 'בדיוק בזמן'
, זהו יהיה אלבומו החמישי של טסה
בגדול, האלבום יכלול 10 שירים חדשים, כולם לחנים של טסה, למילים שלו ושל כותבים נוספים, דוגמת דן תורן ורועי שופן (את המילים לשיר 'לולה' כתב טסה בשיתופו של שופן). "...את מציירת אותי משוגע את קוראת, אני שותה כמו חיה אני ריק, את עם הכוס המלאה אני דובר אמת..."
 

M i k e s F a n

New member
המשך....../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

חם בחו"ל
ליסה מארי פרסלי נישאה למנהלה המוזיקלי במהלך סיבוב הופעות הבת של המלך האגדי, אלביס פרסלי
, נישאה למנהל המוזיקלי ובן זוגה לחייה, מייקל לוקווד. ביום חמישי האחרון (16.02) אישרה הדוברת של היורשת לבית פרסלי שאכן האירוע קרה ב-22 בינואר השנה ביפן. אמה של ליסה מארי(38), פריסליה פרסלי (60) נכחה והשתתפה בחתונה (בניגוד לחתונות קודמות עליהן שמעה בטלוויזיה. עוד היו כמובן שני ילדיה של הכלה המאושרת - בנג'מין סטורם (13), ודניאל ריליי (16), דוגמנית אשר תפקדה גם כשושבינה. בעלה לשעבר הראשון ואב ילדיה, דני קינו, מסר את ברכתו ושימש כשושבין! מגניב.
נבחרה נערת בונד החדשה: אווה גרין הצרפתיה
היא שיחקה ב"החולמים" וב"ממלכת גן עדן" וכעת היא נכנסת לזירה של דניאל קרייג בסרט ההמשך "קאזינו רויאל"
מבית ג'יימס בונד. וזה סופי. פריצתה של גרין הייתה לפני מספר שנים בסרט "החולמים" של ברנרדו ברטולוצ'י. ולאחרונה ראינו אותה מככבת לצד אורלנדו בלום, בסרטו של רידלי סקוט "ממלכת גן עדן".
ג'סיקה סימפסון וניק לאשיי רבים על כל דולר בבית המשפט
בני הזוג לשעבר לא מצליחים להגיע להסכמה בשום דבר הנוגע ליחסיהם. גם על התאריך המדוייק בו נפרדו יש להם חילוקי דעות.
לאשיי טוען כי הפרידה היתה ב-13 בדצמבר ואילו סימפסון(25) אומרת כי הם נפרדו כבר ב-23 בנובמבר.
לאשיי טוען כי מגיע לו מחצית מהרכוש המשותף ומבחינתו, ככל שהזוגיות נמשכה זמן רב יותר, כך הממון שהוא יכול לבקש הוא גבוה יותר. מסתבר כי הבעל לשעבר רוצה לקבל בחזרה גם את כל התכשיטים שרכש לאהובתו, במהלך נישואיהם, חוצפה
לפני מספר שבועות מכרו בני הזוג לשעבר את ביתם המשותף
תמורת 3.75 מיליון דולר. מאז הספיקה הסימפסונית לרכוש בית בברלי הילס תמורת שלושה מיליון דולר. ג'סיקה, ממשיכה לגלגל מיליוני דולרים ואילו הקריירה של ניק עדיין מדשדשת.
ההכחשה: קולדפליי לא מתפרקים
אחרי כל הדרמטיות בנוגע לפירוקה של הלהקה, כעת מגיעות הכחשות, התנצלויות, הסברים והשערות. השמועות אודות פירוק הלהקה נולדו ביום ד' האחרון בטקס הבריטס לאחר שזכתה הלהקה האיכותית בשני פרסים נחשבים במיוחד בטקס הבריטי. במהלך הטקס הצהיר סולן הלהקה, כריס מרטין, כי תהיה זו נוכחותם האחרונה בטקסים מסוג זה..
"לאנשים כבר נמאס מאיתנו והאמת שגם לנו. לא תראו אותנו שוב בפרס כזה לעוד הרבה הרבה שנים. אנחנו מתכוונים לזה..." אמר מרטין בעת קבלת הפרס על האלבום הבריטי הטוב של השנה והוסיף, "זה קשה לנו לפעמים משום שאנחנו אנגלים ואנו לא מוכנים להודות כמה טובים אנחנו.
אז הלילה, אנחנו מסכימים איתכם שהענקתם לנו את הפרס הזה".
מאוחר יותר, הגיעה הדוברת, והרגיעה כי הצהרתו הברורה והחד משמעית לא אומרת שזהו סוף הדרך עבור הלהקה. "קולדפליי לא מתפרקים! הם נמצאים בסיור הופעות עולמי עד יולי שיסתיים ביפן. אז, הם יזכו למנוחה ראויה עד שישובו לעבוד על אלבום הרביעי".
מדונה עברה ניתוח בקע באזור הבטן התחתונה
בשבוע שעבר התמסרה הזמרת, בת 47, לאיזמל המנתחים כדי לעבור ניתוח קטנטן גם בגילה המתקדם היא עדיין מתנועעת ומקפצת כמו פנתר. אבל מסתבר שהקפיצות והזעזועים עושים את שלהם ולעתים אף גורמים לנזקים בגוף.
עד כדי כך שמלכת הפופ נאלצה בשבוע שעבר לעבור ניתוח בקע באזור הבטן התחתונה. הניתוח בוצע מיד אחרי טקס פרסי הגראמי וההודעה על כך נמסרה אמש בטקס פרסי המוזיקה הבריטי, לאחר שקיבלה לידיה את פרס "הזמרת הבינלאומית הטובה ביותר".
הדוברת שלה אישרה את הפרטים: "היא עברה ניתוח בקע קטנטן אבל עכשיו היא לגמרי בסדר". אנחנו נרגעים.
עד כאן חדשות ערוץ הבידור להיום,אם יש למישהו עוד משהו להוסיף, תגובה או שאלה- אתם מוזמנים ואף רצויים. שיהיה לכולנו שבוע נפלא
סיגל
 

TuTyBoP15

New member
טנקס סיגלוששש../images/Emo13.gif../images/Emo210.gif

יאאאאא רונה לי בהשיר שלנו.. איזה יופי היא ממש חמודה ומתוקה
וגם יפהה
יאא תחרות מלכת היופיי
חלוםםםם.. מתי אני אהיה שםםםם מתיי
חחחחחח
איזה באסה שיודה לוי ואפרת בוימולד נפרדו.. הם היו כל כך מתוקים ויפים יחד
תודה סיגללללל
 
למעלה