חדשות בון ג'ובי

nogao10

New member
חדשות בון ג'ובי

השבוע יש לנו כמה חדשות שבוודאי תתעניינו לשמוע 1. ג'ון מדבר, והוא משלים את המשפט הידוע: אני לא קדוש, אבל אף פעם לא בגדתי באישתי. נכון או לא נכון? האם זה ניסיון להתחמק מהדיון על מה ג'ון עשה או לא עשה או שמה זוהי הודעה מלב אל לב, ואם כן, על מה בדיוק נכתב Misunderstood?? 2. ב13.11 יוצא DVD של LH.... סוף סוף דרך לראות את We dot it going on על מסך מלא וכמו שצריך!!! אז, תתחילו לחסוך!!! 3. חדשות לכל המחפשים, מתחילים לשדר עכשיו את האננפלאגד של בונג' בVH1 קלאסיק, אך לא ברור אם מדברים על האנפלאגד האחרון או אלה לפניו (לפי שם הערוץ, האחרון זה לא). התחילו לחפש בקרוב בלוח השידורים!! 4. מי שלא שמע, הסינגל הבא שיוצא הוא Till we aint strangers מאת בונג' וליאן רימס, אני רק מבקשת להזכיר לריצ'י מה הוא הבטיח לי בנוגע לסינגל שיוצא אחרי זה..... והוא יוצא, קפיש?????????!!!!!!!!! 5. לכל מי שיש מה להוסיף, נשמח לשמוע......
 

nogao10

New member
הרי לכם:

התמונה של הDVD לפי הפרסומים באי ביי, האם זה יהיה יקר? אני מהמרת על 100 ש"ח בארץ, כי בEbay הם לא הגיעו להסכמה כמה זה עומד לעלות.... אבל למה כתוב שזה יוצא עוד 9 ימים? התשובה, בוודאי, תזמינו עוד 9 ימים ויגיע עוד חודש
!
 

LIRONSH100

New member
נוג איפה ראית את זה????

איפה ראית את זה שהוא משקר לנו בקשר לבגידה שלו בכיעורי (נו באמת כולם יודעים שהיה לו רומן של שנים.. לא איתי אבל...) נוג תביאי את הקישור של זה בבקשה.... ומענין מה הבנות של הייד פארק יגידו (הן בטח מזה יצחקו..) חוץ מזה -על מה זה בדיוק - dirty little secret -על מי אתה חושב שאתה משקר ככה?? J.B.J אה??? שלא נקלוט ישר את השקרים שלך? ובקשר לDVD... איזה כייף.. באמת הגיע הזמן שניראה את WE כמו שצריך! ושהסינגל הבא (לא זה עם ליאן..) אני מאוד מאוד מקווה עבורם שזה יהיה WE ! כי כמו שנוטגה אמרה... " אני רק מבקשת להזכיר לריצ'י מה הוא הבטיח לי בנוגע לסינגל שיוצא אחרי זה..... והוא יוצא, קפיש?????????!!!!!!!!!" (ואני מוסיפה גם אותה ההבטחה מג'ון..) ואממ בקשר לסינגל החדש- שמעתי מכמה בנות שהן לא אהבו אותו וליאן הורסת את השיר... וזה גם ידוע שיש בודדים שמצליחים להעמיד את השיר טוב יחד עם ג'ון.. (ולעשות דואט עם ג'ון זה לא הדבר הכי חכם שיש..) וזהו..
 

nogao10

New member
ישנות בון ג'ובי (אבל חובת צפייה לכולם)

דבר ראשון, תודה לטופיקס שמצאו את הקליפ הזה ואת החלק הזה..... קליפ קצת מעליב (ועוד ראיתי רק את השתי דקות הראשונות, אבל דייב עולה על משהו לבדוק אם הוא יציב ואחד מאנשי ההפקה אומר "בדיקת האיש השמן..." איש שמן??? דייב???? חה!!) אבל כולנו התכנסנו כאן בשל מה שקורה החל מ1:05....... תראו, אבל באמת!!! אני פשוט ראיתי, ונמסתי מבפנים!! מלאכים שלי!!!!! אבל ג'ון כבר אמר (אין לי ציטוט מדוייק): הלהקה זה כמו נישואים רק בלי סקס (תודה לטופיקס גם על זה) http://www.youtube.com/watch?v=UBVdzh4PyOQ&mode=related&search=Bon%20Jovi%20Pittsburgh%20Trade%20DVD%20backstage%20Richie%20Sambora%20Hugh%20McDonnald%20David%20Bryan%20Tico%20Torres
 

LIRONSH100

New member
עכשיו קלטתי..

נוג את בטוחה שהDVD יוצא ב13 לנובמבר שזה אומר עוד -27 ימים?? ואי אני די בטוחה שיש לי משהו באותו בתאריך אבל אני לא זוכרת מה.. רגע לא גיליתי על זה רק היום- אז איך שכבר שלושה חודשים אני סופרת לתאריך הזה?? אממ מה יש לי ב13 בנובמבר.. אממ.. אני יסתכל בחדר שלי אולי שם יש את התשובה.. אממ... אה- כן! כבר הספקתי לשכוח.. אני מתגייסת באותו התאריך!!! איזה חמודים מוצאיפם את הDVD לגיוס שלי! איזה מתנה מדהימה קיבלתי! רק עכשיו אולי הם ישלחו אותה עבורי- רק בלי שאני יצטרך לשלם עליה?? (ואם אפשר כשאני יחזור מהצבא אז מי שיחכה לי יחד עם הDVD זה ג'ון?) טוב אז אם מישהו חושב על לקנות לי מתנת גיוס- הינה המתנה המושלמת! (וזה מה שאומר שאם אני יסיג את זה - זה מה שאני הולכת לעשות כשאני יגיע לבית...) טוב אז אוהבת המון (וד"א אם אתם מתענינים עוד כמה ימים נשארו אז פשוט תסתכלו במסנ' שלי מתעדכן שם כל יום..)
 
למעלה