חדשה

balletdancer

New member
חדשה

מתה על הארי פוטר - קראתי את כל הספפפפפרים:) שאלה - מתי יוצא הספר הבא? יש למישהו קצה על מה הוא יהיה בלהבלה? והאם זה הספר האחרון כי היא התחייבה על שבע. תודה
 
ברוכה הבאה!!

תאריך יציאת הספר השביעי אינו ידוע, הסברה היא שהוא יהיה על תהליך השמדת ההורקרוקסים ולבסוף וולדמורט עצמו, ורוב הסיכויים שזה יהיה הספר האחרון בסדרה. השתלבות נעימה.
 
ברוכע הבעה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

אבי, כמעט16, יהוד.
א' - אין תאריך ליציאת הספר השביעי. ב' - לא, אין לנו שמץ. רק שהארי הולך לנסות למצוא את ההורק'... ג' - היא התחייבה על שבעה ספרים, משמע: כן, זה האחרון.
 
מחר../images/Emo11.gif

לא ממש ממש ממש אבל יש קצה חוט.. הוא יהיה על המסע של הארי בעקבות ההורקרוקסים.. על המלחמה נגד וולדי, וב2-3 פרקים האחרונים היא תכתוב מה יקרה לניצולים כשעבור 5 שנים. זה מה שידוע לנו. זה הספר האחרון בהחלט! נו, חבר'ה, כולנו רוצים 8 ויותר אבל לאטס פייס איט - יש רק 7 ספרים!! וזהו.. וולקאם!!
 
למעלה