חדשה^^

חדשה^^

גל עוד חודש 11 ואני יודעת שדמבלדור לא מת! יש הוכחה!
 
../images/Emo24.gif ברוכה הבאה!

אני הדר, 16. שתהיה לך השתלבות נעימה!
באמת היומולדת שלך הוא ב7/7? כי יש מצב שהספר השביעי יצא בבת מצווה שלך! (למרות שתאריך עברי רולז!
) אעאעאעאעאע יש לי היום בגרות במתמטיקה!
 
ברוכית!../images/Emo13.gif

שתהיה לך התשלבות נעימה! ודמבלדור לא מת! הוא רק מאותגר קיומית!! אני והבדיחות הגרועות שלי... השתלבות נעימה!
 

oshriti123

New member
ברוכה הבאה:]../images/Emo100.gif../images/Emo28.gif

אושרית, 14, חיפה
אממ לדעתי דמבלדור מת, מצטערת
 
למעלה