חדשה!!!! קוראים לי מיכל
A AnGeL FrOM ThE s k y New member 21/12/05 #3 ../images/Emo140.gifwelcome אני רונה,עוד מעט בת 12 מהמרכז
C ChOcOlAtE gIrL2 New member 21/12/05 #4 הלווו../images/Emo9.gif ברוכית../images/Emo140.gif אני אירנה, בת 12 וחצי מכפ"ס. ספרי קצת על עצמך השתלבות נעימה
הלווו../images/Emo9.gif ברוכית../images/Emo140.gif אני אירנה, בת 12 וחצי מכפ"ס. ספרי קצת על עצמך השתלבות נעימה
1 12111 מיכל New member 21/12/05 #5 תודה לכולכם..... קוראים לי מיכל ואני בת 15 ומן הסתם אוהבת סקרים ושאלונים
1 12111 מיכל New member 22/12/05 #10 הייייייי../images/Emo24.gif.... יותר מדי שיעורים במתמטיקה ומבחן מחר בתנ"ך אז גרוע שרית חדד הייתי חייבת
הייייייי../images/Emo24.gif.... יותר מדי שיעורים במתמטיקה ומבחן מחר בתנ"ך אז גרוע שרית חדד הייתי חייבת
A AnGeL FrOM ThE s k y New member 22/12/05 #9 הי!אל תשכחי אותי../images/Emo3.gif גמאני מגורדון מאיזה בצפר את?