חדשה....

אביה1992

New member
../images/Emo13.gifבסדר...

אין לי בעיה ואני כבר רואה שזה פורום נחמד בגלל זה נכנסתי
 
../images/Emo39.gif2רוכית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

אני נופר
ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן
 

a b u y a

New member
ברוכהבאה../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

כבר אמרתי לך...אבל קבלי עוד פעם
 
למעלה