חדשה.... שלום לכולם...
א אביה1992 New member 29/8/05 #10 ../images/Emo13.gifבסדר... אין לי בעיה ואני כבר רואה שזה פורום נחמד בגלל זה נכנסתי
י ילדה שח2ל על הזמן New member 29/8/05 #5 ../images/Emo39.gif2רוכית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif אני נופר ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן
ה הדסי מתה על אגמי New member 29/8/05 #11 ברוכה הבאה אביה../images/Emo70.gif../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif כבר רשמתי לך בשרשור אחר...... הדס
ברוכה הבאה אביה../images/Emo70.gif../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif כבר רשמתי לך בשרשור אחר...... הדס
A a b u y a New member 29/8/05 #13 ברוכהבאה../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif כבר אמרתי לך...אבל קבלי עוד פעם
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 29/8/05 #20 ברוכיתתתתתת../images/Emo24.gif../images/Emo110.gif תהניייי