חדשה
שלום לכולם אני אמא מאושרת לבובון בן שנה וחצי. לא מזמן הצטרפתי לקבוצה שכיום מונה עוד 2 אימהות שאנחנו נעזרות אחת בשניה בשמירה על הילדים מידי פעם וסתם למפגשים כייפים של סופי שבוע או אחר הצהריים לפעמים אצל אחת מאיתנו ולפעמים בגינה. עוד אימהות עם ילדים בגילאי 0-3 יתקבלו בברכה.
שלום לכולם אני אמא מאושרת לבובון בן שנה וחצי. לא מזמן הצטרפתי לקבוצה שכיום מונה עוד 2 אימהות שאנחנו נעזרות אחת בשניה בשמירה על הילדים מידי פעם וסתם למפגשים כייפים של סופי שבוע או אחר הצהריים לפעמים אצל אחת מאיתנו ולפעמים בגינה. עוד אימהות עם ילדים בגילאי 0-3 יתקבלו בברכה.