חדשה

7בונבון

New member
חדשה

שלום לכולם אני אמא מאושרת לבובון בן שנה וחצי. לא מזמן הצטרפתי לקבוצה שכיום מונה עוד 2 אימהות שאנחנו נעזרות אחת בשניה בשמירה על הילדים מידי פעם וסתם למפגשים כייפים של סופי שבוע או אחר הצהריים לפעמים אצל אחת מאיתנו ולפעמים בגינה. עוד אימהות עם ילדים בגילאי 0-3 יתקבלו בברכה.
 

א ל ו ל י

New member
רעיון נפלא, הבייביסיטר המשותף הזה

וברוכה הבאה !!
 

inbalai

New member
אשמח להיצטרף

אני גרושה בת 28, עם שני ילדים מקסימים, בן כמעט 3 ובת חצי שנה. נשמע ממש נחמד הסידור הזה. ובכלל, להכיר נשים גרושות עם ילדים באופן אישי זה אחלה. בת כמה את? אז לאן ממשיכים מכאן?
 

m i c h a l i

New member
שמחה שיש מצטרפים חדשים

אתם מוזמנים להציע רעיונות למפגשים עם הילדים גם על גבי הפורום. נשמח להשתתף
 

7בונבון

New member
התפקדות למפגש איזור מרכז-שרון

אומנם חדשה אבל אשמח להציע מפגש עם ילדים אצלי בסוף השבוע. התפקדות והצעות, בחירת שעה יתקבלו בברכה.
 
למעלה