חדשה...

anbv789

New member
חדשה...

שלום!
ילדתי תינוקת מתוקה ביום רביעי, במשקל 3.200, השתחררנו מביה"ח במשקל 2.900.
זו ילדה שניה שלי, הגדולה בת שנה ו-5 (התמודדות קשה בפני עצמה..) - שאותה הנקתי כמעט עד גיל שנה (הפסקתי במהלך ההריון).
אני לא ממש זוכרת כנראה את כל הימים הראשונים הקשים של ההנקה, ואשמח להתייעץ.
1. נראה לי עברנו אצ האשכולות בשבת - הנקה כמעט רציפה, בלי שינה (שלי).
2. סה"כ היא תופסת את השד יפה, אך עדין יש לי כאבים רבים בזמן החיבור. זה בהכרח מראה על הנקה לא תקינה? (זה דווקא זכור לי גם בגדולה)
3. כרגע אין מבחינתה אופציה לא לינוק, כלומר ברגע שערה מתחילה לחפש עם הפה ולבכותץ רק הנקה מרגיעה, לא שומדבר אחר. זה נורמלי? עד מתי? רוב הפעמים נרדמת עלי בהנקה, כשמעבירה אותה למיטה - מתעוררת ואז צריך להניק שוב...\
4. האם כדאי לנתק אותה ממני כשנרדמת? או לחכות שתתנתק לבד? (עשוי לא להיות מצב כזה...)
יש לי עוד הרבה שאלות, אך נתחיל בזה...
תודה מראש\!
 
מזל טוב

אם הכאבים לא עוברים, מומלץ לפנות ליעוצת הנקה.
נרדמת על השד, מצויין. תחכי מעט ותראי אם הפטמה לא מוזקת חזק
בפה, אז את יכולה בעדינות לנתק.
יש תינוקות שלא מתנתקים בעצמם, אם היא מתפתחת יפה,
תעזרי לה להתנתק, כי גם את צריכה מדי פעם זמן לעצמך.
הדגש הוא, שהיא מתפתחת יפה, כי יש תינוקות שכל היום על השד,
כי או שהם לא יונקים יעיל, או שאין מספיק חלב.
אם הנקת, כנראה שיש לך חלב.
סימן נוסף פיפי לפחות 6 חיתולים רטובים
וקקי 3 פלוס ביום עד גיל חודש.
 
למעלה