Dizzy Miss Lizzy1
New member
חדשה
טוב אז מאז ומתמיד הייתי אובססיבית לעקרות בית, ואני חושבת שזאת אחת הסדרות הטובות ביותר שיש, מעבר לזה שרוב הבית שלי רואה את זה, היא פשוט סדרה מדהימה וסוחפת. אז חיפשתי פורום ומצאתי, וזה נורא נחמד. והגעתי למסקנה שאני צריכה להתעדכן קצת בדברים. ככה שזה טוב שאני פה. אז קוראים לי באקסטר (כן, זהו שמי. סיפור ארוך). ואני פה בעוד כמה פורומים (פורום דוקטור הו וטורצ'ווד, תפירה, הביטלס ואיך פגשתי את אמא ועוד כמה..). בשביל מסנג'ר שלחו מסר
טוב אז מאז ומתמיד הייתי אובססיבית לעקרות בית, ואני חושבת שזאת אחת הסדרות הטובות ביותר שיש, מעבר לזה שרוב הבית שלי רואה את זה, היא פשוט סדרה מדהימה וסוחפת. אז חיפשתי פורום ומצאתי, וזה נורא נחמד. והגעתי למסקנה שאני צריכה להתעדכן קצת בדברים. ככה שזה טוב שאני פה. אז קוראים לי באקסטר (כן, זהו שמי. סיפור ארוך). ואני פה בעוד כמה פורומים (פורום דוקטור הו וטורצ'ווד, תפירה, הביטלס ואיך פגשתי את אמא ועוד כמה..). בשביל מסנג'ר שלחו מסר