חדשה :]

הדר 1992

New member
חדשה :]

שלום לכולם אני חדשה כאן :) גמאני התחביבים שלי להרכיב פאזל :) עוד מלפני המון שנים..ניראה לי מהילדות XD ההורים שלי קנו לי ביום שישי פאזל יפהפיה של דיסני! של שילגיה ושבעת הגמדים פאזל באיכות מדהימה,1000 חלקים גם. עוד לא התחלתי להרכיב אותו,אני ארכיב כשתהיה לי סבלנות רבה וגם מקום בבית חחחחחחחחחחח וזמן XD זו התמונה של הפאזל: http://www.mailorderexpress.com/shop/prdpics_large/134703_L.jpg אז מה אתם אומרים? וסתם ככה...אניה רה זמן מחפשת בכל מיני חנויות פאזלים מעניינים ולא כזה מוצאת חח יש לכם עיצה או משו?! D:
 

פ א ז ל

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

הרכבתי את הפאזל הזה פאזל מתוק וקל להרכבה האיכות מצויינת תהני...
 

jocie1

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

פאזל חמוד מאוד...תהני ממנה . נשמח לשמוע/ לראות תמונות על ההתקדמות וכן חוויות מההרכבה. יש חנויות שמתמחות בפאזלים ראי בלוחות של הפורום. יש רשימה של אתרים שדרכם ניתן להזמין פאזלים מחו"ל....בהצלחה
 

מדונה81

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo24.gifברוכה הבאה לפורום

לגבי בחירת הפאזל, זה לגמרי לפי טעם אישי... תמונה או ז'אנר שימצאו חן בעיניי לא תאהבי בהכרח ולהיפך. כמו כן יש עוד פרמטרים להחלטה כמו מס' חלקים, חברה מועדפת, המלאי הקיים בהתאם למקום שאת קונה בו (אינטרנט/חנות) וכמובן- התקציב..
אבל התחביב הזה שלנו מאוד כיפי, מרגיע ולפעמים בוחן את גבולות הסבלנות
אז שיהיה
ואת יותר ממוזמנת להעלות תמונות גם של תהליך ההרכבה. שבוע טוב לכולם
 

הדר 1992

New member
תודה רבה לכולכם ../images/Emo13.gif

אני מאוד אשתדל לצלם את תהליכי ההרכבה.. בדרך0כללל אני מרכיבה פאזלים ביום שבת,שיש לי הכי את הזמן ואת הרוגע חח ואני שומרת שבת ככה שלא אוכל לצלם. אבל במידה ואני לא אסיים בשבת או שאתחיל ביום חול אני אצלם :) אני אישית חולה על פאזלים חחח וסבבה,תודה לכם :] יש חלק מכם שהזמינו מחו'ל וזה הגיע אליכם ללא בעיות?
 

ssyוM

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני הזמנתי בעבר מ-ebay ולא היו בעיות
.
 
למעלה