ישנה!!! ^^
לי קוראים נוגה 17.4 (הרופאה שלי היום נתנה לי מרשם וככה היה כתוב, אז אני סומכת עליה) ואני מאוהבת בבון ג'ובי כבר....אמ....... האמת, לא ברור לי.... ממתי את מחשיבה? מאז ששמעת שיר שלהם לראשונה או הפעם הראשונה שהתחלת להתעניין ממש בתור להקה, לקנות דיסקים והכל? כמה מפתיע שאת מתה על ג'ון!! באמת חסרים אנשים כאלה בעולם!!
....... יש לך תחרות קשה עם כמה בנות, אני אישיתי פרשתי מחיי ג'ון למען אהובי, בעלי, והחבר שלי- ריצ'י סמבורה.....
הפורום הזה בעצם נועד כדי לשאול שאלות על הלהקה, לבקש שירים (שישלחו לך), להתעניין בדיסקים ולהעביר חדשות על ג'ון, ריצ'י, דייב וטיקו האהובים שלנו! אני מקווה שתשארי איתנו, כי נחמד כאן.... לפחות לי הנה תמונה, בשביל, כמו שבונג' אמרו Have a nice day, אבל לא רק היום, אלא Everyday...חחחחחחחחח