חדשה!!!!!!

nogao10

New member
חדשה!!!!!!

היי, קוראים לי נוגה, אני מהצפון, בת 17, וחולה על בון ג'ובי... על כל הלהקה...... ממש ממש תקבלו אותי יפה!!! אני מקווה שאני אצליח להשתלב!! (תקשיבו, גיליתי היום שאף פעם לא הייתה לי הודעה 'חדשה בפורום', ואני מרגישה ממש נטושה.... אז זה הזמן להשלים פערים!!)
 

LIRONSH100

New member
חחחחחח הייתה לי תכושה שזה מה שאת תעשי!!!

כשאמרת לי שאף פעם לא היה לך הודעה רישמית שכזו אז הייתה לי תכושה שזה מה שאת תעשי... חחחח נוג- ברוכה הבאה -לפני כמה חודשים את פה? יותר משלושה חודשים בטוח... (אנחנו מיולי כבר מדברות במסנ' (לפי השינוי של הפינה.. באמת כמה פינות של הפינה שלנו היו כבר מישהו שם לב? -אנחנו נבדוק.. אה ורק עכשיו שמתי לב- הצטרפתי לפורום בתאריך ממש מגניב- 2.2.06... ונוג תמסרי לבעלך שבעלי מחפש אותו- הוא גילה שבעלך לקח לו את החולצה שלו (שוב...) ׁ(בדיחה פרטית!) L.B.J
 
למעלה