חדשה!!!!!!
היי, קוראים לי נוגה, אני מהצפון, בת 17, וחולה על בון ג'ובי... על כל הלהקה...... ממש ממש תקבלו אותי יפה!!! אני מקווה שאני אצליח להשתלב!! (תקשיבו, גיליתי היום שאף פעם לא הייתה לי הודעה 'חדשה בפורום', ואני מרגישה ממש נטושה.... אז זה הזמן להשלים פערים!!)