חדשה

FriendS4

New member
חדשה../images/Emo9.gif

שלום כולם! מה קורה? אממ אני קוראת פה כבר כמה זמן והחלטתי להצטרף אז... אני הדר בת 16...וזהו נראלי
יוטמטוב!
אה וסורי שפתחתי הודעה חדשה לא מצאתי לאיפה לנצל"ש..
 

חרבביש

New member
טוב, עכשיו ברצינות...

ברוכה הבאה
ואצלנו בפורום לא מנצל"שים, בשביל זה יש שרשור "נצלשים ושאלות קטנות". לא מנצל"שים תפוז אנשים! וגם לא שרשורי חדשים! ומותר לפתוח שרשור חדש אם אתה חדש בפורום. מנהלות אפשר להגיב להודעה שלי
?
 

yakovf2

New member
נראה לי שאני יודע מה הן יגידו

לך. " מי מינה אותך למנהלת שתטיפי לאחרים?"
זה רק ניחוש.
 
ברוכה הבאה!! ../images/Emo24.gif

השתלבות נעימה שתהיה לך כאן!
אהה וזה בסדר גמור לפתוח הודעה חדשה על הודעת-חדשה (???)
ממ גמאני הדר, 16. חופשה מקסימה!
 

FriendS4

New member
תודה כולם!אתם ממש חמודים../images/Emo2.gif

סתם זה בצחוק
 

FriendS4

New member
../images/Emo10.gif

התכוונתי בצחוק על הרגשון(
) המופתע... אתם באמת אחלה בחלה שבעולם!!!!!!!!!! מאוחר. צריך לישון
 

yakovf2

New member
ברוכה הבאה ! נירשמת

כבר להתפקדות יולי? זו דרך נחמדה להכיר אחד ת'שני. בכל אופן ברוכה הבאהההההה ( שאני לא יעיר ת'שכנים עם הצעקה הזאת.
)
( מי שם את זה כאן? )
( ואחרון )
זהו ניגמר לבנתיים, דרך אגב אני יעקב.
 
ברוכע הבאע../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני דניאלה, בת 11, 7 חודשים ו-4 ימים
השתלבות נעימה!!
 
למעלה