חדשה

hitchhiker218

New member
חדשה../images/Emo9.gif

הממ אני אביה בת 15 ומהכינוי שלי בטח אפשר להסיק שאני מאוד מאוד אוהבת את פרל
אז.. המממ התקבלו אותי?
 

nothingman1

New member
לא לפני שתעברי את טקס החניכה המשפיל שלנו...

סתם, בוודאי שנקבל ברוכה הבאה, אני יאיר
 
וואי,זה דווא אחלה רעיון../images/Emo6.gif

משהו כמו לקפוץ על רגל אחת ולהגיד שלושים פעם [גם ברוורס!] אדי וודר מלך בלחן של Dirty Frank:) אה, ושאלתי שאלה למטה (ההודעה שהנושא שלה זה הסמיילי-ליין-סטיילי), מעניין אותי מה יהיו התשובות..
 

nothingman1

New member
גם את חדשה, להזכירך ../images/Emo3.gif

אל תדאגי בקשר לשאלה שלך, הרבה מחברי הפורום לא נכנסים לכאן על בסיס יומי (ואם כתבת לפני 5 וחצי שעות זה בכלל מעט זמן יחסית), אבל יגיבו לך
 
אני עושה את זה גם ככה:)

לא,סתם,אני לא. אבל אין לי שום בעיה לעשות את זה, זה חלק מהמאסטר פלן. כן, הייתי צריכה לנחש שרק אני נכנסת בכזאת אובססיביות.. ונו! תענה!
 
אה, ענית..../images/Emo122.gif

אני ח י י ב ת להפסיק לעשות את זה. אבל כן, דיברתי על הלייב(ים).
 

hitchhiker218

New member
שניצ אהבת חיי!!!!../images/Emo6.gif

בזכותך אני פה! את קראת לי שאבוא ואנסה להציל את כבודו של הפורום האהוב שלך... סתם
 

adiinchains

New member
ברוכים הבאים כל החדשים../images/Emo24.gif

אני עדי, עוד חודש בת 17 ואני בעד לעשות קרב על אדי.. או שפשוט נתחלק בו כל בנות הפורום..
 
../images/Emo9.gif../images/Emo9.gifתודה רבה,

ואני אוותר בתענוג על הקרב הזה, הוא כולו שלכן, מבחינתי. אגב, זה מזכיר לי. היה איזה משאל בוואלה או ווינט או כל חרא אחר בנושא ההופעות שהיו פה בארץ בקיץ האחרון. לא יודעת מה זה היה, הגעתי לזה דרך הפורום של פרל ג'ם באתר הישראלי [שאגב,הוא אחלה של פורום ואחלה של אנשים ואני באמת ממליצה לכולכם להירשם, ואם לא אז לפחות להציץ שם מידי פעם. לא במקום פה, כמובן, במקביל. ] ואני אפילו לא זוכרת איזה להקות הופיעו שם ובאיזה מקומות הן זכו בטח לא. אבל אז היה איזה שעשו גם סקר איזה להקה אנשים הכי היו רוצים שתבוא קיץ. ומי זכה מום ראשון??נכון! רד הוט. אוף. ולא שיש לי משהו נגדם, אבל אי אפשר בכלל להשוות אותם לפרל. אבל, מי מקום שני? דרים תיאת'ר! איכס, זה אפילו לא אוף. סתם, לי אישית יש ממש משהו נגדם. בכל מקרה, פרל זכו מקום שלישי. ואז הטוקבקים נראו ככה- אחד אומר משהו כמו "יאללה!פרל ג'ם לארץ!" אחד אחריו אומר להקה אחרת, אחד אחריו אומר: "רק פרל ג'ם!" אחד אחריו אומר איזה להה לא קשורה, אחד אחריו פרל ג'ם וכך הלאה. זה אדיר. ומה שהיה שם הכי מצחיק, שאיזה אחת בשם ליטל (או משהו) מא-שדוד כתבה : "אדי וודר החתיך של הלייף! שיבוא לישראל ויעשה לי ילדים ומהר! תביאו אותו אני חולה עליו בנשמה שלי החיים שלי כפרע עליו!!11" אכן כך.
 
הם כנראה יותר מידי מתוחכמים בשבילי.

אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות מהם ואני לא מצליחה להתחבר לתחכום או לסטייל (?) שלהם. בכלל, פרוג זה משהו שאף פעם לא הצלחתי להנות ממנו. אבל קטונתי מלקבוע, "live and let die", אמרו רבים וטובים לפני..
 

RadioheadAche

New member
אני קוראת קבועה שם, האמת.

אבל מהרושם שקיבלתי הגיל הממוצע שם עומד על סביבות 25, לא? וחוץ מזה, תפוז קלקלו אותי! אני לא מצליחה להבין את המערכות האלה של הפורומים, כשהפורום מחולק ל80 פורומים קטנים וצריכים לחפור בכל שרשור שנים כדי להגיע להודעה האחרונה. אולי יום אחד אני עוד ארשם. מה הכינוי שלך שם?
 

hitchhiker218

New member
אהה ושכחתי לציין

את הדיסקים שיש לי..(סתם בא לי להשוויץ! חחח סתם
) Binaural Live On Two Legs [Live] Lost Dogs Riot ActX2 Ten Vitalogy Vs. Yield Pearl Jam והדיסק הופעה המשולש באוניברסיטה בפנסילבניה...(הוא באוטו של אמא
)
 

one pearl

New member
אופ גם אני רוצה!

מה?! באת לפורום כדי לגרום לנו להרגיש רע?!
הכל ברוח טובה ! ברוכה הבאה!!!
 
למעלה