חדשה אני ליטל, מתגייסת בדצמבר..ובזמן האחרון מתחילה קצת לחשוש מהגיוס אבל נקווה לטוב
L Lital1989 New member 7/10/07 #1 חדשה../images/Emo140.gif../images/Emo39.gif אני ליטל, מתגייסת בדצמבר..ובזמן האחרון מתחילה קצת לחשוש מהגיוס אבל נקווה לטוב
חדשה../images/Emo140.gif../images/Emo39.gif אני ליטל, מתגייסת בדצמבר..ובזמן האחרון מתחילה קצת לחשוש מהגיוס אבל נקווה לטוב
1 10th Man Down New member 7/10/07 #2 ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif אני איתי, השתלבות נעימה והמון בהצלחה
R raayao180 New member 7/10/07 #3 שלום שלום../images/Emo140.gif אני רעיה, מתגייסת בנובמבר, חודש לפנייך... וגמני חוששת לקראת הגיוס.. .. אז בואי נחשוש יחדיו?
שלום שלום../images/Emo140.gif אני רעיה, מתגייסת בנובמבר, חודש לפנייך... וגמני חוששת לקראת הגיוס.. .. אז בואי נחשוש יחדיו?
E elivnat New member 7/10/07 #5 ברוכה הבאה../images/Emo13.gif אני ליבנת, בת שירות בתיכון תחכמוני בחדרה מאיפה את?
E elivnat New member 8/10/07 #8 יש איתי שתי שינשיניות מאשקלון../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif 2 בנות אתיופיות.. עדינה ושוש... מכירה?
יש איתי שתי שינשיניות מאשקלון../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif 2 בנות אתיופיות.. עדינה ושוש... מכירה?
L Lital1989 New member 8/10/07 #11 את עדינה יש מצב אני מכירה..../images/Emo39.gif הייתה איתי בכיתה אתיופית שקוראים לה עדינה, אולי זאת היא..
את עדינה יש מצב אני מכירה..../images/Emo39.gif הייתה איתי בכיתה אתיופית שקוראים לה עדינה, אולי זאת היא..
1 1בננונת חמודונת1 New member 8/10/07 #10 אני דנה מתגייסת ב18/2 גמני מתחילה לחשוש בגלל שלא יודעת לאן הצבא מייעד אותי.. אני מאשקלון
L Lital1989 New member 8/10/07 #14 מקיף ד'?../images/Emo39.gif אני באורט אבל יש מצב אני מכירה אותך..היית במקרה ביום אימוץ לכלבים בשלישי שעבר?
מקיף ד'?../images/Emo39.gif אני באורט אבל יש מצב אני מכירה אותך..היית במקרה ביום אימוץ לכלבים בשלישי שעבר?
ד דללה New member 8/10/07 #16 היי ../images/Emo9.gif שני, התגייסתי באוגוסט ובאמת שאין ממה לחשוש.. הטירונות זאת חוויה אחת גדולה
L Lital1989 New member 8/10/07 #18 ברצינות?../images/Emo39.gif כל אחד אומר לי משהו אחר...אבל נקווה שיהיה טוב