חדשה

Lital1989

New member
חדשה../images/Emo140.gif../images/Emo39.gif

אני ליטל, מתגייסת בדצמבר..ובזמן האחרון מתחילה קצת לחשוש מהגיוס
אבל נקווה לטוב
 

raayao180

New member
שלום שלום../images/Emo140.gif

אני רעיה, מתגייסת בנובמבר, חודש לפנייך... וגמני חוששת לקראת הגיוס.. .. אז בואי נחשוש יחדיו?
 

elivnat

New member
ברוכה הבאה../images/Emo13.gif

אני ליבנת, בת שירות בתיכון תחכמוני בחדרה
מאיפה את?
 

elivnat

New member
יש איתי שתי שינשיניות מאשקלון../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

2 בנות אתיופיות.. עדינה ושוש... מכירה?
 

Lital1989

New member
את עדינה יש מצב אני מכירה..../images/Emo39.gif

הייתה איתי בכיתה אתיופית שקוראים לה עדינה, אולי זאת היא..
 

Lital1989

New member
מקיף ד'?../images/Emo39.gif

אני באורט אבל יש מצב אני מכירה אותך..היית במקרה ביום אימוץ לכלבים בשלישי שעבר?
 

דללה

New member
היי ../images/Emo9.gif

שני, התגייסתי באוגוסט ובאמת שאין ממה לחשוש.. הטירונות זאת חוויה אחת גדולה
 

Lital1989

New member
ברצינות?../images/Emo39.gif

כל אחד אומר לי משהו אחר...אבל נקווה שיהיה טוב :)
 
למעלה