חדשה...

חדשה...../images/Emo13.gif

שלום... אני קוראת פה כבר מלא זמן אבל רק עכשיו החלטתי להצטרף קוראים לי מאיה אני בת 13 והכי חשוב אני מכורה להארי פוטר, מקווה להשתלב... נ.ב איפה נמצא תקנון הפורום?
 

skaramoosh

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo29.gif

אני נגה וגם אני בת 13
איזה מוזר בת דודה שלי מאיה בת 13 אוהבת הארי פוטר...
 

gwenog jons

New member
וולקאם!!

אני דנה בת 12.3(בדיוק היום יש לי יומולדת-שתים עשרה וארבעה חודשים!) את די קרובה אלי בגיל..(יש!) מסנג'ר יש?
 
../images/Emo49.gif../images/Emo13.gif

מזל טוב..חח יש לי מסנג'ר אבל יש לי בו בעיה... שאני יסדר אותה אני יביא לך! ותודה לכולם!
 
למעלה