l o v e w a t s o
New member
חדשה...../images/Emo13.gif
שלום... אני קוראת פה כבר מלא זמן אבל רק עכשיו החלטתי להצטרף קוראים לי מאיה אני בת 13 והכי חשוב אני מכורה להארי פוטר, מקווה להשתלב... נ.ב איפה נמצא תקנון הפורום?
שלום... אני קוראת פה כבר מלא זמן אבל רק עכשיו החלטתי להצטרף קוראים לי מאיה אני בת 13 והכי חשוב אני מכורה להארי פוטר, מקווה להשתלב... נ.ב איפה נמצא תקנון הפורום?