תהני מאמייי..אני הילה
כ כוסית על הגג New member 1/9/05 #20 ברוכית אני אור../images/Emo9.gif וואי את בת 24 גדולה הרוב פה בן 10-18 נראה לי .. חוץ מאביחי שבן 33 חיחי סתםםם ברוכית תהני ..
ברוכית אני אור../images/Emo9.gif וואי את בת 24 גדולה הרוב פה בן 10-18 נראה לי .. חוץ מאביחי שבן 33 חיחי סתםםם ברוכית תהני ..
L love billy zane 2004 New member 1/9/05 #21 יאי תודה לכולכם../images/Emo24.gif אז אני לא הכי גדולה פה?! אז אחלה
א אביחי 33 New member 1/9/05 #24 ברוכה הבאה מותק../images/Emo24.gif אני לא בן 33 אלא בן 15,זה סתם כינוי מעפן. תהני כאן
ה היללי 2 New member 1/9/05 #29 מישהו יודע לאן נעלמה הדסי??? היא שכחה לכתוב ברוכה הבאה ואז את כל הטקסט שלה....חחח דרך אגב ברוכה הבאה ליאת...אני הילה בת 14 וחצי....תהני!!
מישהו יודע לאן נעלמה הדסי??? היא שכחה לכתוב ברוכה הבאה ואז את כל הטקסט שלה....חחח דרך אגב ברוכה הבאה ליאת...אני הילה בת 14 וחצי....תהני!!
ה הדסי מתה על אגמי New member 1/9/05 #31 הנה הדסי../images/Emo3.gif../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif ברוכה הבאה אני הדס לכל פניה עזרה או בקשה אני כאן: אייסי:330236830 מסנג'ר:[email protected] השתלבות נעימה בפורום הדס
הנה הדסי../images/Emo3.gif../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif ברוכה הבאה אני הדס לכל פניה עזרה או בקשה אני כאן: אייסי:330236830 מסנג'ר:[email protected] השתלבות נעימה בפורום הדס
ה הדסי מתה על אגמי New member 2/9/05 #39 אני שוקלת לעזוב../images/Emo3.gif..../images/Emo107.gif אבל אל תתפסו אותי על המילה....
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 2/9/05 #40 שום שוקלת ושום לעזוב!../images/Emo110.gif אני ידבר איתך במסן יותר מאוחרר!
ה הדסי מתה על אגמי New member 2/9/05 #43 חיחיחיחי../images/Emo107.gif יש לי את השיקולים שלי... אבל זה עוד לא בטוח... יכול להיות שזה רק ל10 חודשים .. יהיה לי מלא לחץ בלימודים פשוט.. תירגעו.. בינתיים אני לא עוזבת אני רק שוקלת.. כמו שאמרתי...
חיחיחיחי../images/Emo107.gif יש לי את השיקולים שלי... אבל זה עוד לא בטוח... יכול להיות שזה רק ל10 חודשים .. יהיה לי מלא לחץ בלימודים פשוט.. תירגעו.. בינתיים אני לא עוזבת אני רק שוקלת.. כמו שאמרתי...
ה הדסי מתה על אגמי New member 2/9/05 #45 ../images/Emo6.gif איזה הסבר לא מובן../images/Emo107.gif../images/Emo3.gif
ה הדסי מתה על אגמי New member 2/9/05 #44 את מה להשקות?! חיחיחי../images/Emo6.gif../images/Emo107.gif רשמת תשקי
י ילדה שח2ל על הזמן New member 1/9/05 #32 ../images/Emo39.gif2רוכיייייייתתתתתתתתת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif שאלוווווום ליאת וואלקם טו זה פורום אופ זה פורומס חח אני נופר ואני בת 14 וחצי טוה 14 ושבעה חודשיים ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן - - נופר.
../images/Emo39.gif2רוכיייייייתתתתתתתתת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif שאלוווווום ליאת וואלקם טו זה פורום אופ זה פורומס חח אני נופר ואני בת 14 וחצי טוה 14 ושבעה חודשיים ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן - - נופר.