חדשה פה=]

ברוכית אני אור../images/Emo9.gif

וואי את בת 24 גדולה
הרוב פה בן 10-18 נראה לי .. חוץ מאביחי שבן 33 חיחי סתםםם ברוכית
תהני ..
 

אביחי 33

New member
ברוכה הבאה מותק../images/Emo24.gif

אני לא בן 33 אלא בן 15,זה סתם כינוי מעפן. תהני כאן
 

היללי 2

New member
מישהו יודע לאן נעלמה הדסי???

היא שכחה לכתוב ברוכה הבאה ואז את כל הטקסט שלה....חחח דרך אגב ברוכה הבאה ליאת...אני הילה בת 14 וחצי....תהני!!
 
חיחיחיחי../images/Emo107.gif

יש לי את השיקולים שלי...
אבל זה עוד לא בטוח... יכול להיות שזה רק ל10 חודשים
.. יהיה לי מלא לחץ בלימודים פשוט.. תירגעו.. בינתיים אני לא עוזבת
אני רק שוקלת.. כמו שאמרתי...
 
../images/Emo39.gif2רוכיייייייתתתתתתתתת../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

שאלוווווום ליאת וואלקם טו זה פורום אופ זה פורומס חח אני נופר ואני בת 14 וחצי טוה 14 ושבעה חודשיים
ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן
-
- נופר.
 
למעלה