חדשה פה=]

חדשה פה=]

אני רואה את הסדרה כבר 3 עונות, אך אני פעם ראשונה פה בפורום, אז ככה שמי ליאת ואני בת 23
(כמעט 24)
 
ברוכה הבאה../images/Emo9.gif

אני הילדה הכי קטנה בפורום
מקווה שתהני! תקראי את החתימה שלי, תיכנסילעצומה ותחתמי. זה ממש ממש חשוב לי
 
למעלה