חדשה פה...
זו הפעם הראשונה שאני מפרסמת משו...מרגישה קצת ערומה... אני יכולה לכתוב כתיבה סופנית כתיבה של חורף, שגורם לכל הילדות לגסוס ולכל הגדולות והחזקות להתחזק אני רוצה לספר לך שהפסדתי שהחורף הזה פירק אותי בכזאת קלות, בצחוק, בכאב. אני רוצה לספר לך כמה שבכיתי וכמה שנשברתי. אבל את המילים שלי לקחת. אין לי מה לומר. כמו בובה, תלשו לי את הפה. אני כל כך לבד, מתחת לפעמון, מפסיקה לחכות. הרוח לא נושבת פה, דורון. אין פה שמש. יש פה רק העמדת פנים. מבפנים כלום לא זז הכל נשאר קפוא, כמו ברגע שהעפת אותי הצידה. האדם היחיד שבטחתי בו. האדם היחיד שידע איך לרסק אותי למיליון רסיסים פלוס מינוס האדם היחיד שאני שונאת אבל יודע איך להרוג אותי במבט, ועושה את זה כל פעם מחדש כוסאמק חשפתי מולך את עצמי, כל חלקיק שבי לאף אחד לא הראיתי את עצמי כמוך, אף אחד לא קילף אותי כמוך הם עוזבים כולם ואני מתחת לפעמון העונות קפואות, דורון באותה השנייה העונות קפאו אין לי אף אחד דורון רק בועה וגם היא מרוסקת אין לי כלום דורון אני לא יודעת מה לומר, או איך לזוז או להגיב אני בדיחה דורון וזה באשמתך אני לא מבינה אני לא מבינה אני לא מבינה איך זה קרה אני הייתי אמורה להיות מלכת קרח ולא הייתי כלום אני עדיין כלום נגיעות זה בכיאלו אני מרגישה מישהי אחרת בתוכי היום היא הסתובבה והרגליים שלה ריחפו היא עמדה להתעלף אני לא צריכה להזדיין כדי להרגיש רע, אני ל צריכה כלום כדי לדעת שכואב לי ואין כלום חלק רציף עלוב דפוק ופתאום צרחה התחלתי לבכות כמו מטורפת כמ שבחיים שלי לא זו התחלה חדשה הוצאתי את הכל או שזה הסוף.
זו הפעם הראשונה שאני מפרסמת משו...מרגישה קצת ערומה... אני יכולה לכתוב כתיבה סופנית כתיבה של חורף, שגורם לכל הילדות לגסוס ולכל הגדולות והחזקות להתחזק אני רוצה לספר לך שהפסדתי שהחורף הזה פירק אותי בכזאת קלות, בצחוק, בכאב. אני רוצה לספר לך כמה שבכיתי וכמה שנשברתי. אבל את המילים שלי לקחת. אין לי מה לומר. כמו בובה, תלשו לי את הפה. אני כל כך לבד, מתחת לפעמון, מפסיקה לחכות. הרוח לא נושבת פה, דורון. אין פה שמש. יש פה רק העמדת פנים. מבפנים כלום לא זז הכל נשאר קפוא, כמו ברגע שהעפת אותי הצידה. האדם היחיד שבטחתי בו. האדם היחיד שידע איך לרסק אותי למיליון רסיסים פלוס מינוס האדם היחיד שאני שונאת אבל יודע איך להרוג אותי במבט, ועושה את זה כל פעם מחדש כוסאמק חשפתי מולך את עצמי, כל חלקיק שבי לאף אחד לא הראיתי את עצמי כמוך, אף אחד לא קילף אותי כמוך הם עוזבים כולם ואני מתחת לפעמון העונות קפואות, דורון באותה השנייה העונות קפאו אין לי אף אחד דורון רק בועה וגם היא מרוסקת אין לי כלום דורון אני לא יודעת מה לומר, או איך לזוז או להגיב אני בדיחה דורון וזה באשמתך אני לא מבינה אני לא מבינה אני לא מבינה איך זה קרה אני הייתי אמורה להיות מלכת קרח ולא הייתי כלום אני עדיין כלום נגיעות זה בכיאלו אני מרגישה מישהי אחרת בתוכי היום היא הסתובבה והרגליים שלה ריחפו היא עמדה להתעלף אני לא צריכה להזדיין כדי להרגיש רע, אני ל צריכה כלום כדי לדעת שכואב לי ואין כלום חלק רציף עלוב דפוק ופתאום צרחה התחלתי לבכות כמו מטורפת כמ שבחיים שלי לא זו התחלה חדשה הוצאתי את הכל או שזה הסוף.