חדשה פה

MADAM GEE

New member
חדשה פה

אני חדשה פה מישהוא יכול להסביר לי מה העניינים או לקבל את פני?
 
ברוכה הבאה מאדאם ג`י !

אין צורך בהסברים פשוט רישמי כל העולה על נפשך בהתאם לנהלים של הפורום. בעצם....אין כאן נהלים אז את יכולה לרשום מה שבא לך רק בשפה נקייה ללא מילים בוטות. היי ברוכה בצל קורתינו. בארי <מקדם בברכה את המאדאם הראשונה של הפורום>
 
וגם ......

את יכולה להגיב להודעות..... את נכנסת לכל הודעה שבא לך להגיב עלייה ואת מגיבה...... זה נקרא שרשור בין הכותבים כאן..... שיהי לך ערב נעים ומקסים...... ברוכה הבאה.....
 
===שלום וברוכה הבאה===

אז כמו שבארי אמר....כאן זה המקום להתבטאות אבל שיהיה עם טאקט... ברוכה הבאה... אגב אני איטלקי23S (מושיט יד ללחיצה ידידותית) אה כן ודבר אחרון... פעם הבאה כשאת נכנסת... בבקשה ממך... תנגבי את הנעליים כי עכשיו יש סימנים של בוץ... ורק לפני 10 דקות סיימתי לשטוף פה!! תודה רבה... ובהצלחה!! ביי... *איטלקי23S מקבל בסבר פנים יפות את נקודת ג`י....סליחה את מדאם ג`י*
 

tiger rrr

New member
טיי אחרי סקס פראי בבוץ עם גילי..

====== אופס =========== מי שטף את הריצפה...? יאא לא שמתי לב..!! אני באמת באמת מצטערת.. (נה נה ננה נה) איטלקי לעבודה..!!! פפחחחחחחחחח
 

bduya

New member
ממממ..

כפי שאת רואה.. אין כ``כ עניינים.. אבל תתחילי לבנות בניינים!! בהצלחה.. ;-)
 
למעלה