===שלום וברוכה הבאה===
אז כמו שבארי אמר....כאן זה המקום להתבטאות אבל שיהיה עם טאקט... ברוכה הבאה... אגב אני איטלקי23S (מושיט יד ללחיצה ידידותית) אה כן ודבר אחרון... פעם הבאה כשאת נכנסת... בבקשה ממך... תנגבי את הנעליים כי עכשיו יש סימנים של בוץ... ורק לפני 10 דקות סיימתי לשטוף פה!! תודה רבה... ובהצלחה!! ביי... *איטלקי23S מקבל בסבר פנים יפות את נקודת ג`י....סליחה את מדאם ג`י*